Het is een beetje lastig, maar overtijd ben je, als na de eisprong, de verwachtte menstruatie (meestal zo een 10-14 dagen na de eisprong) uitblijft. Omdat je aan de pil bent, is er een kunstmatig onttrekkingsbloeding, zonder eisprong en heb je een kunstmatig gereguleerde cyclus, dus spreek je in die zin niet van "overtijd".
Oohh wauw dat wist ik niet! Geen enkel idee of ik dus over tijd ben en hoelang Maar een teken dat mijn menstruatie wegblijft kan wem zwangerschap zijn (hoop ik) over 2 dagen maar weer testen.
Ik hoop het voor je. Je testen lijken wel ergens op te reageren, dus er bestaat een kans dat het raak is. Al zouden de strepen op de nieuwe testen dan wel donkerder moeten worden komende tijd. Gebeurt dat niet, dan kan je menstruatie ontregelt zijn. Het is mij tijdens de pil ook wel eens overkomen dat ik een bloeding hebt overgeslagen. Balen, maar niet abnormaal. "Een streep is een streep" gaat helaas ook niet altijd op. Deze testen van het kruidvat of de trekpleister willen wel vaker heeeele lichte strepen geven tijdens je eisprong, of om een andere reden (welke weet ik niet allemaal). Maar een donker wordende streep kun je niet omheen. Succes komende dagen!
Jeetje wat een spanning allemaal. Kan ik ook bij de dokter testen of ik zwanger ben? Toen de baliemedewerker hoorde dat ik een heeeeeel licht streepje had zei ze gelijk gefeliciteerd en niets over dat ik bij hun ook nog kon testen
Ik zou niet bij de huisarts gaan testen om 2 redenen. 1) je betaalt daar vaak ook gewoon voor (ik meen rond de q0,-). 2) je kan niet zien of de strepen oplopen omdat het een ander merk is. Gewoon over 2-3 dagen nogmaals met de kruidvat testen om te kijken of de streep duidelijker wordt.
Dacht dat je bij de dokter ook bloedonderzoek kan doen.. of teminste heb ik weleens gelezen! Maar ik ga binnenkort weer testen! Dankjewel
bij een huisarts kun je idd een bloedonderzoek laten doen, maar dan moet je huisarts daar wel het nut van in zien, vaak geven ze hier niet zo maar aan toe...
Dikke knuffel meid Wachten op je ongesteldheid is echt rot, ik heb er 59 dagen op moeten wachten (ik was wel gestopt met de pil, en dus aant ontpillen...)
Dankjewel marieke502 Het is extra balen omdat er gister wel streepjes stonden en vooral omdat de mevrouw zei van een streepje is een streepje gefeliciteerd bel de verloskundige maar. Helaas