He, vandaag dan eindelijk 11 DPO. Maar volgens mij is het een verloren zaak. Positief is hij zeker niet. Maar heel misschien zien jullie iets wat ik ook zie. Of verbeeld ik het me?
Ik zie wel iets maar vind t meer lijken op een wit streepje met opgehoopte urine ernaast.zou even water erop druppelen en kijken wat r dan nog te zien is
11 dpo is ook nog enorm vroeg... sommigen testen pas veel later positief, ik zou toch adviseren tot je NOD te wachten. hoe weet je trouwens of je al je ei hebt gehad? gezien je pas in ronde 1 bent
Ik zie een (grijs) streepje wat krom lijkt te lopen. Nog negatief helaas in mijn ogen. Maar je zit nog voor je NOD, dus eigenlijk is alles nog mogelijk, tenzij je 100% zeker weet wanneer eisprong geweest is.
Positief is hij zeker niet, dat weet ik haha. Nou weet inderdaad niet 100% zeker wanneer mijn ei is geweest hoor! Heb alleen ovulatietest gebruikt en niet erbij getempt. Ik had 6 december een knaller. Ik zal proberen te wachten met testen tot mijn NOD. Als dat lukt..