als er ook geen controlestreep kwam heeft de test gewoon helemaal niet gewerkt. is er dus wat mis gegaan blijkbaar maar die andere testen ik vind ze positief hoor! gefeliicteerd. ben benieuwd naar je cb test, wanneer ga je die doen?
zeker zwanger! mijn eerste test van mijn zoontje was precies zo! de digitale gaf toen die zelfde middag nog zwanger aan
hey meid ik zeg zwanger mijn testen waren zelfs nog iets lichter en was ook zwanger dus gefeliciteerd meid
Ik heb de Clearblue test gedaan (kon toch niet wachten tot morgenochtend) duidelijker dan dit kan het niet.. Ik ben zwanger!!
Gefeliciteerd! Wat een opluchting he, als je het dan gewoon in woorden ziet staan, in plaats van die irritante streepjes. Ik had ook van die lichte streepjes, en heb na een week nog een keer een test gedaan, gewoon voor de leuk (en omdat ik ineens toch weer zenuwachtig was of t wel waar was). Toen was de teststreep net zo dik als de controlestreep. Dat is wel fijn he, het wordt alleen maar meer en duidelijker.
gefeliciteeeerd! Ik vond de eerste foto's a; duidelijk, soms moet ik echt het scherm kantelen of op mn neus drukken om wat te kunnen zien maar bij jou niet hoor!
Ja precies, als je dan zo leest van zwanger, dan is het toch wat echter als die lichte streepjes haha.
Iedereen die gereageerd heeft, bedankt! Is toch altijd leuk dat je er toch een beetje over kunt praten zonder dat de mensen om je heen het weten haha