Ess, bedankt voor dit topic! Ik had namelijk precies hetzelfde. Gister met Kruidvat 2 voor 5 lichte streep (3 dagen voor nod) en nu vandaag met precictor niks... Heb van schrik zojuist nieuwe kruidvat en clearbleu gekocht. Ga de clearbleu morgen doen denk ik, maar ben al een stuk gerustgesteld door je berichtje! Thanks!
Hoi hoi, Wat irritant is dat he als je lichte streepjes hebt en bij zo'n dure helemaal niks. Ik had savonds trouwens bij de predictor echt hele super lichte streepjes. Maar dan moest je wel heel goed kijken. Dus kijk straks nog eens op die predictor. Wie weet zie je ook wel wat. Maar je hebt dus wel lichte streepjes met die van het kruidvat, kwamen die binnen de 5 minuten? Dan ben je waarschijnlijk gewoon zwanger Gefeliciteerd!
Binnen twee minuten en het streepje vandaag is ook alweer donker dan die van gister en ook roze, ik voel me ook zwanger.... Morgen toch nog maar eens met die clear bleu! Wie weet is de predictor gewoon minder gevoelig?
Hoi Liesl, Dan ben je gewoon zwanger hoor! Van harte gefeliciteerd! Die streepjes komen alleen als je zwanger bent, of pas na die 5 minuten en dan is het een indroogstreepje. Maar heb je de clearblue test al gedaan? Groetjes
Vanmorgen!!! positief! 1-2 weken... (en dat kan precies kloppen) Jippie, ons meisje wordt grote zus! Ik ben zo blij, en die predictor die doe ik nooit meer...
Zie je!!! Super leuk. En wel grappig want bij mij stond er toen ook 1-2 weken en mijn dochtertje wordt ook grote zus die predictor doe ik ook nooit meer nee haha. Maar nogmaals gefeliciteerd!
Dank jullie wel! Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven. @ess: hoe our is jullie meiske? Onze meike is nu bijna 14 maanden, dus straks bijna twee als er een kindle bij komt. Lijkt me een prima leeftijd om grote zus te worden. *liesl nog steeds op haar roze wolk*
Ons meisje wordt in februari 3 jaar. Dus ze is dan 3,5 als de baby komt. Kan ze nog een half jaartje thuis zijn en dan gaat ze naar school. Ik heb op het begin steeds naar die zwangerschapstesten gekeken haha. Ik kon het ook niet echt geloven, nu nog steeds niet moet ik zeggen haha.