Hallo allemaal, Afgelopen vrijdag heb ik voor het eerst getest, na 16 dgn overtijd te zijn. Wat denken jullie? Heb de foto pas vandaag gemaakt want het lukte niet eerder met mijn camera. (zie album) Test vrijdag 26.11.10 Groetjes, JustMe86
Ja, lijkt me ook! Gefeliciteerd! En doe anders morgen nog een testje, dan ben je voor jezelf 100% zeker!
Ik vind het wel spannend hoor, had getest omdat ik die dag naar me nieuwe ha ging voor intake...ik heb het gelijk maar even gevraagd en hij zei dat ik woensdag kon komen voor een test. De streep verscheen binnen 5 minuten...
gefeliciteerd meid ik zie een 2e streep en mn man die test exper is langzamerhand ziet hem ook xx luna
Ik zeg; ZWANGER!! Zie toch echt een 2e streep, mits deze natuurlijk wel binnen de tijd zichtbaar was... Overigens was bij mij de test pas na een uur positief. Dokter vond dat wel vreemd; nog een test gedaan (Clear Blue) en die was binnen 2 minuten duidelijk positief. Groetjes!
hey sinaasappeltje jah bij jouw was het een geval apart he haha maar je bent gelukkig zwanger ik denk ook echt dat ze zwanger de streep zie je echt zitten
Hey Meiden, Thnx voor jullie reactie...Ik denk dat ik zo maar ff naar het kruidvat fiets, kan eigenlijk niet w88 tot woensdag...en ben inmiddels 18 dgn overtijd. Ben regelmatig misselijk, me darmen zijn op hol geslagen, en heb krampen in me buik. Sinaasappeltje wat apart dat jouw streep pas na een tijd verscheen, en bij de HA binnen 2 min. Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Hoever ben je nu?!
Thnx meiden voor jullie felicitaties, kan het zelf nog niet geloven (mijn vriend trouwens ook niet)... Heb toch nog gehaald.... Test zondag 28.11.2010