Hallo dames, Ik had gister mijn NOD, maar ben niet ongesteld geworden. Omdat ik de laatste tijd wel wat last had van bepaalde symptomen gister avond toch maar even getest (kon niet meer wachten ) En er was wel degelijk een streepje te zien, alleen wel een best licht streepje. Nu heb ik vanmorgen (naja vannacht eigenlijk) nog een keer getest en toen was het streepje nog lichter.. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee? Ik ben echt heel slecht in afwachten en onzekerheid, dus ik hoor graag jullie ervaringen
Ohhh bah wat spannend Ik zou even een goede dosis urine verzamelen en toch voor de ochtend gaan.....alleen dan moet je nu nog wel erg lang wachten Toch is mijn filosofie, een streepje is een streepje. Dus een voorzichtige proficiat van mij!
Ik zie een streepje maar het lijkt alsof hij tever naar links staat?? Misschien even 2x5 kv halen. Die zijn gevoeliger.
Kan zijn dat je urine minder geconcentreerd was. Ik zou als ik jou was vandaag kruidvat 2voor5 halen en dan morgen ochtend na een nacht slapen, en dus niet drinken en plassen, weer testen. Maar ik zeg voorzichtig gefeliciteerd..
Bedankt voor de tip! Ga vanmiddag gelijk even naar de kruidvat, zal wel een erg leuk kerstkadootje zijn
Ik zie ook een licht streepje, spannend! Wanneer is je nod, misschien wat aan de vroege kant met testen? Ik zou ook een kruidvat 2 voor 5 doen. Als je niet tot morgen kan wachten dan proberen om 4 uur niet te drinken en je plas minimaal 2 uur op te houden... Succes!
Action is niet super gevoelig dus ik zeg positief!!! Deze strepen horen wat naar links te staan hoor, teststreep staat dat ook! Gefeliciteerd
Een streep is een streep zei mijn verloskundige, het ziet er naar uit dat je zwanger bent! Gefeliciteerd
Bedankt voor de reacties, dat geeft me wel een beetje goede moed! Ik ga morgen ochtend testen met de kruidvat test, ik laat het jullie weten
Ik zie m ook! Spannend zeg Ben benieuwd naar je kv-test morgen. Ik zeg alvast voorzichtig gefeliciteerd!!
Een streepje is een streepje!! Maakt niet uit hoe licht! Ik koop overigens altijd die digitale CB testen dan staat er gewoon zwanger of niet zwanger. Ik denk namelijk altijd streepjes te zien . Gefeliciteerd!