Ja zeker, alleen ze hadden niet meer die 2 voor 5 dus nu andere gebruikt van de kruidvat. Dit was het resultaat. Nog steeds niet heel erg duidelijk maar je ziet wel een plusje ik had inderdaad misschien beter die van clearblue kunnen halen
Haha dank jullie wel! Inderdaad een erg leuk kerstkado! Kan het toch zelf nog niet helemaal geloven, dit was ronde 9 dus ik was er al een stuk minder mee bezig dan in het begin. wanneer hebben jullie de verloskundige gebeld na de positieve test?
Ben normaal geen fan van die kruistesten maar deze is wel duidelijk mooi breed. Gefeliciteerd!! Ik heb op zaterdag op 12dpo positief getest en maandag op 14dpo was ie mooi opgelopen en toen heb ik 's middags de verloskundige gebeld Fijne kerstdagen!!
Die zijn duidelijk positief hoor meid Gefeliciteerd! Hahah dat besef komt vanzelf wel ik geloofde het deze zwangerschap ook pas na een paar weken.
Oh wat erg voor je. Is het helder rood bloed of bruin? Ik heb ook 4 dgn bruin bloed gehad maar alles was toch goed. Sterkte hopelijk is toch alles goed!!