Word er zo onzeker van

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Dubbeltje, 30 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    #1 Dubbeltje, 30 sep 2015
    Laatst bewerkt: 30 sep 2015
    Deze maand echt een hele vreemde ronde...
    Zit op dag 23 en heb al een paar dagen wat donkerdere testen.
    Cb digitaal geeft geen smiley. Doet ie dat pas bij een knaller?? Normaal zou mijn eisprong, na zo'n test als vanmiddag, de volgende dag of dag erna springen. Op dit moment weet ik t echt niet meer, het duurt zo lang deze ronde... Wat zijn jullie ervaringen met dipsticks icm smileys??
    Dit is m'n rijtje... Anders dan andere rondes... Begin me soms zorgen te maken, dat er iets mis is...

Edit:

Heb op dag 17 wel een knipperende cb gehad en dag 18 ook, maar daarna waren die op en heb ik dus die andere digitale gehaald

2. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Onderste is van vanmiddag, die erboven van vanmorgen..
    Foto wordt helaas gedraaid zie ik 😁

3. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ik zie geen foto's.. ?

4. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Was aan t proberen m te draaien haha. Gelukt!!

5. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Die laatste lijkt toch echt positief vind ik.
    Mss over een paar uur nog eens testen en morgenochtend ook.
    Zou voor de zekerheid maar gezellig maken.

6. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Dank voor je reactie. We hebben gisteren avond nog n gezellige avond gehad. Ik twijfel dus over vandaag of morgen weer. En dan evt overmorgen nogmaals

7. BMJunior

BMJunior Bekend lid

17 sep 2013
    556
    0
    0
    De laatste is echt positief hoor !

8. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Ga straks nog maar een test doen... Als ie t zelfde is, wat zouden jullie doen? We hebben het gisteren gezellig gemaakt... Vanavond sowieso weer? Normaal doen we om de dag en dan als de test knalt evt extra... Nu zou het dus uit kunnen komen op 3 dagen achter elkaar...

9. Isabellaxxxx

28 jun 2015
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou ook zeggen dat die onderste positief is,tenminste zo zagen de positieve testen er bij mij ook uit!

Je kan het eventueel vanavond nog een doen en dan morgen kijken of je test weer lichter is geworden:)

Succes ermee,hopelijk mooi resultaat over 2 weken

10. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Net getest en die was lichter dan die van vanmiddag. Heb eigenlijk altijd eerst nog een donkerdere, dus denk dat die morgen ochtend komt??? We twijfelen erg wat te doen... Weer gezellig maken of morgen...

11. proudmom01

proudmom01 Actief lid

21 jul 2015
    183
    0
    16
    Bij twijfel zou ik het nu doen.. Klinkt erg als een 'moetje' en dat is het gewoon ook :p maar als je al niet helemaal zeker bent van je eisprong dan zou het zonde zijn als je het niet goed kan benutten want je eitje blijft maar 12 uur 'goed' en de zwemmers kunnen wel 3 dagen blijven leven dus dat zou dan wel goed moeten zitten

12. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    We hebben uiteindelijk besloten om gisteren over te slaan, omdat de test van die avond echt lichter was... Ik heb gelukkig nog ovulatiepijn, dus neem aan dat hij nog niet is gesprongen. Kan het me ook niet voorstellen, omdat ik geen knaller heb gehad nog.

Ga zo een nieuwe test doen!!

Helaas had ik vannacht een spokend kindje in huis, dus mijn temp is nu ook niet echt betrouwbaar. Is veel hoger dan normaal voor ei... Die tel ik dan maar even niet mee... (ben er trouwens niet uit geweest, hij is naar ons gekomen en ik heb de hele nacht liggen draaien)

Deel Deze Pagina