Tijd voor een nieuw deel, hopelijk gevuld met vele mooie testen!! Voor de nieuwe mensen, je kunt zelf een abbo nemen. Rechtsboven de rij berichtjes staat het knopje "onderwerptools" , kies voor abboneren op dit onderwerp en dan op ok drukken. Als je dan links op "gebruiksinstellingen" klikt, krijg je een rijtje te zien met de onderwerpen waar je een abbo op hebt. Is hij dikgedrukt, dan is er een nieuw bericht!
Hoi meiden, ik heb nu een abbo genomen op dit onderwerp. Vind het altijd zo leuk om al die testjes te zien! Voor de positieve testers: Van harte gefeliciteerd!!!! Voor de meiden die nog geen positieve test hebben: ik hoop dat jullie ook zo snel mogelijk een knaltest krijgen!
abo krijg je toch ook gewoon als je een bericht hier schrijft? Als je op gebruikersinstellingen drukt krijg je alle onderwerpen te zien waar je ooit op hebt gereageerd...
ik ga deze ronde ook eens actief testjes meekijken en reageren. meiden succes met testen en kom maar op !!!
Nieuw topic ik zeg: Nieuwe ronde, nieuwe kansen.. Kom maar op met de testjes!! Volgende week begin ik met ovutestjes.. Dus zal de mijne ook wel komen showen
moet nou iedereen eerst nog abbo zeggen ? zo is een forum snel vol ja ghehehehhe... kom maar op met die testen !
Deel 15 alweer!! Alweer bijna een jaar geleden dat ik mijn super lichte test hier plaatste! Vond het gewoon weg een kick om eindelijk wat te mogen plaatsen Gun t andere enorm en kijk dan ook uit naar weer wat mooie testen!