Hallo lieve dames, Op 25 maart heb ik een terugplaatsing gehad van een blastocyst. Vanaf 30 maart ben ik gaan testen. Eerst tuurstreepjes en daarna steeds beter zichtbaar... maar nu op 16 dpo nog steeds niet echt een knaltest. Wat denken jullie er van. Lijkt dit mis te gaan?
Het streepje loopt wel op. Weet niet hoe dat normaal verloopt bij een terug plaatsing. De Kv testen zijn niet meer zo als ze zijn geweest vind ik
16 DPO? 25 maart terugplaatsing? Dat is dus net 1 week geleden? Je zit dus 7 dagen na TP? Voor een week na terugplaatsing zijn dit keurige streepjes hoor. Volgens mij dien je te kijken naar datum van terugplaatsing en niet naar je eisprong? Al weet ik dit niet zeker. Volgens mij is de testdatum van het ziekenhuis ook 11 april of heb je een andere datum van het ziekenhuis gekregen?
Be happy ik denk dat ze de leeftijd van de blasto erbij op heeft geteld. Als die 5 dagen oud was bij terugplaatsing is ze vandaag 15 dpo. Ts de streepjes lopen in iedergeval wel op dus er is denk ik geen man over boord op het moment. En de kv heeft tegenwoordig lang nodig om op kleur te komen. Bij mij werden ze ook niet snel heel erg duidelijk voor mijn gevoel. Maar ben toch echt nog steeds zwanger. Ik zou als ik jou was gewoon om de 2 dagen gaan testen en dan zie je vast dat het streepje steeds donkerder word. Ik zal voor je duimen!! Edit heb mijn test van 15/16 dpo.er nog even bijgezocht en dat was echt niet een knaltest. Hij is volgens mij gelijk aan die van jou dus ik zou me geen zorgen maken.
@Senny: de blastocyst van 5 dagen oud is 1 dag later teruggeplaatst op dag 6. Ik gebruik progynova en utrogestan, zodoende kon het op dag 5 of dag 6 worden teruggeplaatst omdat je dan geen eisprong hebt. Dus vandaag 16 dpo. Super fijn om positieve reacties te lezen. Tis best wel een emotionele achtbaan!
Ik vind ze wel oplopen eigenlijk. Ik heb ter vergelijking voor je mijn testen op de foto gezet. Jouw test van vandaag vind ik erg op mijn eerste lijken. Dat was mijn nod. KV is echt niet meer wat het geweest is heb ik gemerkt. Ik heb nu met sensitest veel duidelijkere testen gehad. Ik heb de testen van mijn dochter nog liggen, die zijn veel donkerder. Ook de controle streep. Ik hoop dat je testen blijven oplopen! Vind het er totaal nog niet kansloos uitzien . Ik duim!!
Had verkeerde test toegevoegd. Volgens had ik deze rond dezelfde tijd als jij je test hebt. Dus zoals je ziet niet veel verschil met die van jou. 😄😄
Misschien dat deze foto nog iets duidelijker is. En jij gefeliciteerd!! Super gaaf! Zo mooi om mee te maken!
Hi Madelein, Ik vind jouw testen toch echt wel donkerder als je bekijkt dat 2-4 mijn nod was... Maar fijn dat jullie allemaal positief zijn!
Dank je wel. 😘 En wat ik zie is jou test hetzelfde als die van mij toen. Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor meid echt niet!! Zekerheid heb je nooit maar zwanger ben je en in mijn ogen ziet je test er goed uit 😄😄
Ik vind die laatste van je echt net zo als mijn eerste. Dan moet je even niet naar die andere kijken. Maar het irritante is dat je pas zekerheid krijgt met je eerste echo. Ik weet maar al te goed hoe moeilijk het is. Komende dagen om de dag blijven testen, dan zie je beter hoe ze oplopen. Ik blijf duimen .
Nog maar een andere test er tegenaan gegooid in de hoop dat dit mij iets meer zekerheid zou geven... maar nee hoor... in de beschrijving staat dat als je mijn testuitslag ziet, dit het beeld is van 1 dag voor nod testen... Morgen kan ik bloed laten prikken en mijn hcg laten controleren! Pffff wordt gek van de onzekerheid!
Bij mijn mk en oudste had ik bij 1 dag overtijd een super knaltest. Bij mijn jongste echt vage testjes en als ik volgend berekening van echo erbij doe was ik dik overtijd met een tuurstreep. Ik snap je zorgen zeker, maar probeer toch te genieten. Je hebt het al moeilijk zat verder. Voor nu ben je zeker zwanger en hopelijk nog minimaal 33 wk erbij !
Vanmorgen bloed gaan prikken.. ben benieuwd. Zou een paar dagen duren voordat ik de uitslag krijg. De test van vanmorgen leek wat lichter dan die van gisteren. Maar had dan ook wel een enorme plas.. dus wellicht ook wat minder geconcentreerd. Of misschien hou ik mezelf ook wel voor de gek... Verder al dagen met vlagen menstruatiekrampen, maar nog geen bloed of bruine afscheiding...