Hallo allemaal, Heb weer niet kunnen wachten met testen hihi Maar heb wel een licht tweede streepje....dus heb hoop! Wie heeft dit ook gehad en is daadwerkelijk zwanger? Liefs Deb
Hopen dat dit alles een goed teken is voor me Hoop t zo.... Wil een foto ervan maken...maar gsm maakt slechte foto
hihi ja ik weet t maar camera is leeg en heb geen batterijen meer helaas...hoe zet ik een foto in album...als er ik ene heb Liefs Deb
Ik zou zeggen: GEFELICITEERD! Ziet eruit als die eerste test van mij. Zie jij ook kleur van de inkt of meer grijs als indrogen...? Morgen heb je vast een vette positieve. Welk merk is het trouwens?
Het is een test van kruidvat 2 voor 5 euro...het heeft kleur, is niet gewoon wit Ik hoop t zo Liefs Deb
Ow... die testen heb ik nooit gebruikt. Maar... kleur is zeker een goed teken. Laat je morgen weten! Tip: plas nog een keer goed uit voor het slapen, drink vanavond niets meer en test met je ochtendurine! Grote kansop een dikke streep. Wel morgen laten weten h1e?
Zou ik morgen alweer kunnen testen? Omdat ze zeggen dat HCG elke 2 dgn verdubbeld? Ja zal zeker wat laten weten hier Lief dat je me kijkt! Liefs Deb
Ziet er goed uit hoor. Mijn eerste test was nog lichter, eerder een schaduwstreep, dag later was hij al heeeeeel veel duidelijker. Heb ook deze testen gebruikt.
spannend meid, maaruh ik denk zwanger! Die testen hebben hier nog nooit een streepje gegeven als ik niet zwanger was, dan blijft het spierwit.
Heb t vorige maand ook gehad...maar toen is het volgens Gyn een vmk geworden Hoop dat t nu wel goed is Liefs Deb
Ja heb idd vandaag weer getest En had weer een lichte streep..wel al wat duidelijker... Maar kan t nog niet geloven hihi Liefs Deb