Net als de vorige cyclus heb ik deze cyclus weer geen positieve ovulatietest gehad. Of zien jullie dit wel als een positieve test? Zal ik de LH-piek net gemist hebben of is het geen goede eisprong? Ze staan in m'n album. Alvast bedankt voor het kijken.
Hoi, Ik denk dat de test van 20.00 uur wel positief is. Zeker als je daarna weer zo'n vage lijn hebt.
Ik denk dat dag 12 positief is, nog even doortesten voor de zekerheid. Het blijft lastig die testen aflezen.
Volgens mij is die van 20.00 uur inderdaad het positiefst. Ik zou het wel als positief rekenen.Voor de zekerheid doorklussen, doortesten en temp bijhouden en kijken of het vandaag of morgen omhoog schiet.
Ik denk ook dat die positief was hoor en dat je je eisprong hebt gehad. Ik had hetzelfde, nooit een even donkere streep, maar ben die maand wel zwanger geraakt van Jesper, dus een eisprong was er zeker.
Officieel zijn ze allemaal negatief ja. Valt me op dat er heel veel met de nieuwe ovu testen van sensitest geen posi test krijgen. Zal het daar misschien aan liggen? De positiviteit van een ovu test zegt trouwens helemaal niks over de kwaliteit van je ei hoor! Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga er maar vanuit dat ik gewoon een goede eisprong heb gehad. Denk inderdaad ook dat ik dag 12 als positief kan beschouwen. En dat klopt ook wel als ik naar m'n cyclus kijk uitgaande van een LF van 14. Wat jij zegt Dreamer, daar zit wel wat in. Voor m'n miskraam testte ik ook met Sensitest en toen had ik eigenlijk altijd wel een positieve test en de laatste twee cycli dus niet. Misschien een ''nieuwe druk" of zo?
Ik heb deze ronde met oude en nieuwe getest. De oude hebben dunnere streepjes en de nieuwe dus die dikke die jij ook hebt. Die dikke geven bij mij dus niet positief Ik zou idd de donkerste als posi beschouwen en deze serie bewaren zodat je de volgende ronde (als die komt ) kan vergelijken.
Hihi, ja hoor... goed geklust volgens mij. Had nog wel een dagje langer gemogen misschien, maar we hadden echt geen puf meer hahaha. Goed idee Dreamer, ik ga ze bewaren voor de volgende (hopelijk niet) ronde.