Wie helpt me bij deze vragen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Laila88, 31 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laila88

Laila88 Lid

20 jul 2006
    97
    0
    0
    Arnhem
    Hoi Hoi,

7 juli was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie. Nu gaf zo'n teller aan dat ik op 4 augustus een zwangerschaptest kan doen dat ik dan 1 dag overtijd was. Nu heb ik vandaag al een test gedaan (ik kon natuurlijk weer niet langer wachten) en die was helaas negatief. In die test stond dat als je de pil hebt geslikt je cyclus kon veranderen zelfs wel 2 weken. Ik heb zelf maar 2 maanden de pil geslikt kan dit bij mij ook zo zijn? En was ik gewoon een paar dagen te vroeg met testen of kan ik ervanuit gaan dat ik deze maand gewoon ongesteld wordt? We hebben best vaak geklust door de maand heen. Dit is trouwens nog maar de eerste maand dat we bezig zijn. Kan iemand mij antwoorden geven op mijn vragen?. Ik zal je heel dankbaar zijn! Alvast bedankt.

Groetjes,
    Laila

2. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik geloof dat het niet uitmaakt hoe lang je de pil geslikt hebt wat ontpillen betreft, dus kan dat goed het geval zijn bij jou, mocht je nu na een week overtijd nog niet ongi zijn dan zou ik nog een test doen, is die ook negatief dan komt waarschijnlijk je ongi gewoon later dan je dacht/gewent bent (ontpillen).

het kan natuurlijk zo zijn dat je wel zwanger bent hoor aan je banner te zien en wat ik begrijp uit je vraag moet je nog 4 dagen tot je nod, dus ben je ook wel wat vroeg geweest met testen, wacht dan eerst tot minimaal 1 dag overtijd met opnieuw testen.

succes meid!!

3. Niet meer actief

hoi
    het zou idd kunnen dat je te vroeg getest heb
    ik zou zeggen probeer het over een paar dagen nog eens
    het beste kun je pas op je nod testen of de dag erna
    ik hoop voor je dat je zwanger bent
    maar het is je eerste maand dus het kan zijn dat je later ongi word door dat je net gestopt bent met de pil
    succes met wachten meid

4. staart

staart Lid

14 jun 2006
    71
    0
    0
    administratief medewerker
    Rozenburg
    Hoi Laila,

Het kan natuurlijk best dat je zwanger bent (ik hoop het voor je) maar zeker zo'n eerste keer na de pil kan het erg lang duren voordat je vanzelf ongi wordt.
    En wat duurt het lang he voordat die eerste 28 dagen om zijn?
    Snap heel goed dat je niet langer kon wachten met testen! maar ja je moet helaas net als de rest van ons net even meer geduld hebben.

Ik duim voor je dat je over een paar dagen een positive test in je handen hebt, of ongi bent (zodat je weet waar je aan toe bent.)

Was je die paar maanden geleden voor je met de pil begon wel "regelmatig"? want dan zou je daar naar kunnen kijken om uit te vinden wat het "normale" aantal dagen van jou cyclus is.

Liefs Petra

5. Laila88

Laila88 Lid

20 jul 2006
    97
    0
    0
    Arnhem
    Het verschilde voordat ik met de pil begon zo'n 1 a 2 dagen maar nooit meer. Maar ik heb maar anderhalf maand de pil geslikt en daarnaast vaak vergeten of gewoon niet geslikt dus ik denk niet dat ik moet ontpillen. De eerste maand is natuurlijk zoizo erg spannend en stres kan natuurlijk ook een oorzaak zijn als ik niet ongesteld wordt optijd. Maar ik hoop dat ik op 4 augustus met mijn verjaardag een positieve test in mijn handen heb!

Tnx voor jullie antwoorden

Groetjes

Deel Deze Pagina