Had ik me nog zo voorgenomen me minder mee te laten slepen, is het alweer zover. 25 juni werd ik voor 't laatst ongesteld en dus is dat ruim 4 weekjes terug.... helaas is m'n cyclus erg onregelmatig, dus ik weet met m'n verstand dat de kans klein is dat ik al kan testen (toevallig was m'n laatste cyclus 29 dagen, maar hij is ook wel eens 40).. en toch.. m'n gevoel wil zooooo graag zekerheid!! 'k moet zeggen dat ik geen klachten heb (alhoewel, zware borsten en veel slijm), maar dat was bij de eerste ook niet het geval... Wie kan mij een portie geduld sturen in deze "zware" tijden.. Groetjes, Sandra
Misschien helpt het wat als je voor jezelf een datum prikt wanneer je "mag" testen? En tsja geduld is een schone zaak he, helaas heb ik er ook niet zoveel van, hihihihi
Bij mij is geduld ook ver te zoeken hoor, maar zal toch een deel van mij geduld naar jou sturen! want voor mij heeft dat beetje ook geen zin meer...
'k Heb vandaag zwangerschapstesten besteld hier op de site. En ik heb me heilig voorgenomen dat ik pas ga testen als ze binnenkomen en niet gauw effe tussendoor naar de winkel ren om een test te halen. Bedankt voor die extra porties geduld dames......ik zal ze (weer) nodig hebben! liefs, Sandra
Hier alsjeblieft een bosje bloemen geduld, verzorg ze goed en je zult merken dat ze je door de moeilijke dagen heen slepen.... Dikke knuffel van An
leef helemaal met je mee. En ken het gevoel ook, misschien dat dat helpt: gedeelde smart. Ben zelf 20 juni voor het laatst ongi geweest, zit dus nu op dag 36. Denk steeds dat ik ongi ga worden. Ik heb mijzelf voorgenomen om pas te gaan testen als mijn langste cyclus is geevenaard, 39 dagen dus. Dus ik denk zelf aan pas zaterdag tesen. Wil je ook wat van mijn geduld? hier alsjeblieft
Janice en Sandra, Van mij krijgen jullie al het geduld wat ik heb. Ik vind het allemaal spannend, maar ik zit nu pas in de officiele 1e ronde. Sterkte. Knuffel Neia
Hoi Janice en Dip, Ik leef met jullie mee. Heb met mezelf afgesproken dat ik zondag pas ga testen. 8) .... (als ik dat volhoudt!!) haha. Dus het kleine beetje geduld dat ik overheb, zal ik naar jullie sturen. Wat gaan de dagen toch langzaam voorbij............ Groetjes kit
Lastig is dat he? Mijn cyclus varieert ook van 32 naar 39 dagen, maar de laatste 2 keer was het 38, 39 dagen, dus ga ik er vanuit dat het deze keer ook zo is.
Nou Janice, met deze extra porties geduld moeten we het toch vol kunnen houden he?! en inderdaad, gedeeld ongeduld is half ongeduld (mmm...dat klinkt erg onbenullig, maar je begrijpt wel wat ik bedoel) Wat is het toch fijn hier altijd lotgenoten te vinden!!
Dag dip, Ik zit al aan dag 77 en niet zwanger. Dus weet dat geduld hebben soms moelijk is, maar het beetje geduld dat ik heb wil ik zeker delen. groetjes
Nog even volhouden hoor! Ik kan je helaas geen geduld geven, want ik ben van natura een zeer ongeduldig typje, hahahaha. Dit is pas mijn eerste keer "wachten", ik weet niet of ik dit wel maanden (ik hoop het niet) vol kan houden. Ik denk aan je! X WendyB.
@Taniaken, dag 77...dat is lang zeg, balen meid! Is hier een oorzaak voor of gebeurt dit vaker? Dat geeft je wel weinig kansen he?! Succes hoor!!
sterkte, dan moet je echt veel geduld hebben, dan valt het bij mij best mee. hier nog helemaal niets, toch alweer dag 37, dus nog 3 dagen te gaan en ik zit op mijn langste cyclus. Ga nu lekker sporten. En dacht toch echt op dag 18 een positieve ovulatietest te hebben, dan zou het ei misschien op dag 20 zijn geweest, en plus 14 dag maakt 36 dagen, maar het kan ook plus 16 dagen zijn. Dus nog minimaal 2 dagen afwachten. Koop denk ik vrijdag een test bij de winkel (heb wel een paar van die goedkope tests liggen van hier).
Sandra (dip) hoe is het bij jou? Hier nog steeds helemaal niets te merken. Het is nu al vrijdag heel vroeg, maar dat is toch echt dag 39. Misschien als ik straks wakker word, we wachten maar af.
Aan alle dames met een onregelmatige cyclus. ik ben ook net een loterij als het gaat om mijn cycluslengte en na 28, 35 of 50 dagen is je geduld echt helemaal op. Ook emotioneel is het een uitputtingsslag. Ik kreeg van mijn ha het advies te tempen en dat doe ik nu voor de 2e maand. Weet nu precies wanneer mijn ei geweest is en ik hoef dus pas ongeduldig te worden als ik 14 dagen na mijn ei nog niet ongi ben. Ik hoef ook niet meer onnodig te testen. Bijkomend voordeel, weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar mijn cyclus wordt ook regelmatiger. Succes met wachten allemaal.
Hoi meiden, Ook bij mij nog geen tekens van een aanstaande ongesteldheid.. 't is nu dag 33, dus we houden spanning erin! 't Zou toch wat zijn als we mee kunnen met de juli babyboom!! @ Janice...'t is nu vrijdag, ga je testen vandaag? @ Loekie2... ik kan me voorstellen dat dat een hoop rust geeft. Misschien moet ik me daar maar eens in gaan verdiepen... Liefs, Sandra