Ik wil proberen een foto hierop te krijgen, maar krijg voorlopig de foto nog niet eens op mijn pc. Na lang turen zie je een licht streepje (op de foto). Nog maar wachten... NOD is woensdag, zou ik dan woensdag of donderdag testen? Ik heb nog maar 1 test liggen... En bedankt voor jullie medeleven! Knuffel
lieve meid....een licht streepje is een streepje!!! Dan ben je dus gewoon zwanger! Ik snap dat je liever een dikke vette streep wilt hebben maar als je NOD woensdag pas is denk ik dat je daarna pas een betere streep te zien krijgt. Even wachten tot woensdag of donderdag dus! Zelf zou ik niet kunnen wachten tot donderdag en woensdag al testen! Als het woensdag nog een lichte streep is moet je de huisarts gewoon bellen, dan kan je daar een test doen of eventueel een bloedtest! Voorzichtig gefeliciteerd in ieder geval!!
Ik durf gewoon nog niet 100% happy te zijn, Petra. Maar heb toch het gevoel dat het deze maand gelukt is. Maar tot de dikke vette streep, blijf ik voorzichtig optimistisch. Ik hoop dat het bij jou ook snel raak is. Ben je al lang bezig?
Ik zie een streep hoor! Kan me wel voorstellen dat je even voorzichtig bent. Voor mij is het natuurlijk makkelijk praten maar kan me goed voorstellen dat je het zelf nog even wil afwachten. Heb je er een goed gevoel bij? (daar ga ik zelf altijd op af) Wij zitten nu in ronde 6 om zwanger te worden. De eerste 5 maanden waren we er eigenlijk niet mee bezig wanneer de beste tijd was om te klussen maar toen ik na ronde 5 ongesteld werd was ik er helemaal klaar mee en hebben we afgesproken dat we nu dus wel gericht gaan klussen. (dwz...om de dag en rond ovulatie elke dag) Dit is de eerste maand dat ik er een goed gevoel bij heb...ook al wordt ik ongesteld, nu hoef ik niet te denken..."hadden we maar vaker geklust" Mijn nod is 19 februari dus ik ben heel erg benieuwd! Hou je ons op de hoogte!!
Dat is toch fijn te horen . Woensdag of donderdag (waarschijnlijk woensdag, hehe) test ik nog eens en zet ik het hier op. Maar voel me er helemaal goed bij, ik heb geen ongi gevoel, maar een eerder drukkend gevoel. @Petra: voel je zelf ook? Mijn ovutesten gaven niets aan, maar we hebben geklust op de dag dan ik heel veel cervixslijm had en mijn baarmoedermond (zacht aangevoel) zo open stond dat mijn vinger er in pastte. Wel niet diep he . En sorry voor de details, maar weet niet hoe ik het anders kan uitleggen. En alle hulp is welkom, zeg . Even een leuke anekdote: Vorig jaar mei heb ik tarot kaarten gelegd. Die zeiden dan ik in februari zwanger zou zijn. Ik weet nog dat ik dacht "oh nee, alsjeblieft niet zo lang". Nu had mijn mama in december mijn kaarten gelegd en die zeiden hetzelfde! Ben ik toch maar al te blij dat die kaarten uitgekomen zijn . Hehe, wat een lang verhaal... XXX
hoefde niet te turen, was zichtbaar streepje.Enne als dit voor NOD is dan ben je echt wel zwanger! Je kunt over een paar dagennogmaals testen, voor je gemoedsrust maar kv 2 voor 5 euro hebben bij mij nooit gelogen!
Ik zag zonder te turen een tweede streep dus van harte gefeliciteerd! Ik zeg zwanger Geniet ervan Liefs brenda
Hier een update van mijn test van vandaag. Joepie! Ik ben zwanger! Nu nog duimen voor de rest van ons.. Knuffel
Ach ja, een vrouw wilt toch wat zekerheid he. Morgen nog even mijn bloed laten controleren bij de dokter. Waarom? Geen idee, nog meer zekerheid zeker?