Hallo allemaal, Na een vorige cyclus van 56 dagen en een heftige menstruatie waren we vandaag aanbeland bij cyclus nummer 3, dag 57. Dan toch maar even getest met een etos test. Tot onze verbazing (want we hadden net zoiets van, voorlopig gaat het toch nog niet lukken met die lange rare cyclussen) zagen we twee streepjes. Naar de drogist gegaan om clearblue te kopen en nog een test te doen FF gaf aan dat ik dag 18 mijn eisprong had. Heb dag 34 test gedaan en die was negatief. Kunnen jullie eens naar de foto's kijken in mijn album en jullie mening geven. Ben helemaal beduusd ervan. Dankjewel, Kim
Hoi Kim, Ook ik zie een streep, beetje wazig inderdaad maar wel te zien! Spannend hoor. Liefs Vanilia.
Moeten toch kruisjes zijn? Maar ik zie bij beide kruisjes! Tenminste voor zover mogelijk hihi. Kun je geen scherpe foto maken?
ondanks de mega wazige foto's (ik dacht even dat ik aan een bril moest) zie ik inderdaad ook een kruisje, dus gefeliciteerd en geniet ervan ondanks dat het allemaal nog zo onzeker is!
Nou dankjewel allemaal voor de felicitaties en zelf ook veel succes en geluk, Maarre vanaf wanneer ben ik dan zwanger. Oftewel hoe lang al? Groetjes Kim
Ik denk dat je, om dat helemaal zeker te weten een termijnecho nodig hebt meid Als je eisprongdag wel zeker is dan daar 2 weken bij optellen
Hier zie ik ook een 2 streepjes,ondanks dat de foto's erg wazig zijn. Alvast een voorzichtige felicitatie
Nou een hele dikke proficiat, die clearblue is de positiefstreep ook wel megamegadik dus dat kan je echt niet verkeerd zien. Gewoon meteen verloskundige opbellen maandag en voorleggen dat je totaal niet weet hoe lang je zwanger ben en zo dan zal je waarschijnlijk snel een termijnecho krijgen Een fijne zwangerschap toegewenst!
Van harte gefeliciteerd meid, ook ik zie een dikke plus (inderdaad wel wazig, maar dat maakt niet uit).