pijn lies

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Arinna, Apr 18, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Arinna

Arinna Actief lid

Sep 22, 2014
    151
    0
    0
    Goedendag,

Ik heb al sinds weken last van pijn in mijn rechterlies. Ik dacht eerst aan bandenpijn en dat het er bij zou horen, maar omdat het niet verdwijnt begin ik mij toch wel ongerust te maken. Als ik opsta van een stoel of omdraai in bed doet het behoorlijk pijn, maar ook met lopen heb ik last.Als ik met een spiegeltje kijk (door dikke buik kan ik niet op een andere manier kijken) dan lijkt het ook wat roder te zijn in de lies.

Kan dit inderdaad bandenpijn zijn? Of moet ik toch maar eens langs de huisarts? Begin namelijk een beetje bang voor trombose ofzo te worden.

Alvast bedankt.

2. Monique

Monique Verloskundige

May 6, 2014
    1,572
    0
    0
    Goedenavond,

Ik zou je inderdaad adviseren langs te huisarts te gaan. Zeker als het ook rood is. Mogelijk is het een ontsteking. Succes!

Groetjes Monique

3. Arinna

Arinna Actief lid

Sep 22, 2014
    151
    0
    0
    Dankjewel. Ik zal inderdaad een afspraak met de huisarts maken.

Ik heb nog een korte vraag. Ik heb vandaag een pak pitloze rode druiven gegeten waarvan de houdbaarheidsdatum tot 25 april is. Druiven hebben ook in de koelkast gestaan. Een paar voelde er wat zachter aan dan de rest, maar er was aan de buitenkant niets te zien. Een aantal smaakten echter bedorven en dat merkte ik pas toen ik ze doorslikte. Kan dit kwaad in verband met listeria? Ik ben normaal niet zo onzeker, maar begin de laatste weken aan alles te twijfelen.

Alvast bedankt.

4. Monique

Monique Verloskundige

May 6, 2014
    1,572
    0
    0
    Nee hoor, dat kan echt geen kwaad! Ik neem aan dat je de druiven wel eerst gewassen hebt.

Groetjes Monique

5. Arinna

Arinna Actief lid

Sep 22, 2014
    151
    0
    0
    Jazeker, ik heb ze uitgebreid gewassen.

Dankjewel voor je hulp!

Share This Page