Hoi Vandaag ben ik 1 dag overtijd, heb zojuist een zwangerschaptest gedaan. Ik zie een licht streepje maar wat denken jullie ervan? Groetjes
Ik zie wel iets maar voor 1 dag overtijd wel enorm vaag. Ook kan ik de kleur niet zien (grijs of roze). Hoelang waren je vorige cycli. Hoeveel dagen zit je na je eisprong? Hoe weet je je eisprong? Ps. Op 18 mei zat je nog op cyclusdag 22. Hoe kan je dan nu 1 dag overtijd zijn?
Mijn cyclus waren vorige keren 24-28-24-24. Vandaag is het 18 dagen na men eisprong, die weet ik door ovulatietesten.
Op 20 mei dus ongesteld geworden en nu op 18 dagen na eisprong, Dus eisprong op 28 mei...en nu op cyclusdag 26...Klopt dus hè? Ik vind hem voor 18 dpo heel erg licht,en ik zie ook geen kleur.
Wanneer begon je vorige cyclus dan want tot aan 18 mei had je nog geen positieve ovu test gehad. Ik ga er dan vanuit dat je op 20 mei ongi bent geworden. Heb je een foto van je posi ovulatietest van 18 dagen geleden?
21 mei ben ik ongesteld geworden. De ovulatietest heb ik al weggegooid, sorry. Heb zojuist geprobeerd een duidelijkere foto te nemen. Morgenvroeg ga ik testen met een digitale van cb.
Als je 18 dagen geleden een positieve ovu test had (dus beide strepen even dik of de teststreep zelfs dikker dan de controlestreep), dan is je ei dus niet gesprongen direct na de test, want een zw test had dan echt moeten knallen inmiddels of je had al ongi moeten zijn. Het kan zijn dat je ei een paar dagen later is gesprongen en je nu dus zo'n 4-5 dagen voor je nod zit wat een lichte test veroorzaakt. Het kan ook zijn dat deze test nu op je lh piek reageert en je ei dus nog moet komen. Is de streep wel echt roze??
Wat je zegt zou kunnen, ik ken er niet zoveel van. Sorry. De streep is roze ja. Ik heb alleen de indruk dat als ik de foto hier upload de kwaliteit niet zo goed is en de streep er dus lichter uitziet dan in het echt.
Bij het streepje dat je nu hebt vraag ik me sowieso af of een digitale CB al wel reageert... En zijn het de zwanger en kids testen die je nu gebruikt? Want die geven best wel vaak vals positief. Om jezelf nog even wat geld te besparen zou ik eerder met KV2v5 testen.
Ik zie zeker een streepje, spannend ! Als ik jou was zou ik indd eerst de met de Kruidvat 2v5 testen. Clear blue heeft altijd wat meer hcg nodig en heb je straks stress om niks! Succes en hoop voor je dat de testen mooi oplopen👍🏻!
Ik zou ook eerst de kruidvat 2v5 halen (niet de kruidvat met plus, maar met streepjes). Ik zie wel een streepje, maar oogt ook wel een beetje grijzig.