Hallo, zaterdag 9 juli is mijn NOD maar deze morgend al een test gedaan en negatief.. Ik zit nu aan mijn tweede ronde clomid. Ik ben zo teleurgesteld. Zou het toch nog te vroeg kunnen geweest zijn de test? Zijn er nog mensen die toch zwanger bleken? Als deze keer niet gelukt is moet ik een pauze nemen met inname clomid.. Pff ik had gedacht dat het toch net allemaal vlotter ging gaan.. Als dit nu niks wordt zouden we wel de cellen van mijn man eens laten onderzoeken om dat ook te kunnen uitsluiten..
Bij mij was dat de eerste zwangerschap ook. Ik testte op dinsdag negatief en die vrijdag erna was mijn NOD. Op zaterdag weer een test gedaan en die was positief. Het kan dus wel, maar of het vaak voorkomt weet ik niet. Ik hoop echt voor je dat het is gelukt! Heel veel succes!
Hopelijk!! Dan nog maar even spannend afwachten... Normaal heb ik zo'n paar dagen voor mijn menstruatie al kleine tekens dat mijn maandstonden gaan doorkomen.. Voorlopig merk ik daar nog niet veel van. Duimen omhoog!!
Zou anders a. S zondag opnieuw een test doen mocht je NOD uitblijven, wat ik wel hoop voor je natuurlijk
Zojuist een test gedaan op mijn nod maar negatief. Pfff teleurgesteld! Ik hoop dat het toch nog kan. Normaal voor menstruatie altijd gevoelige borsten maar nu niets van te merken..