Hallo, ik ben vandaag 1 dag voor nod en kon niet meer wachten met testen... Is dit positief of zou dit een indroog lijntje kunnen zijn? Ik weet niet of het goed zichtbaar is op de foto want het is een heel licht streepje 😁
Ik zie een streep! Ben heel benieuwd Misschien over 2 dagen nog een testje en dan zou hij duidelijker moeten zijn.
Ik zie zonder turen wel een streepje. Zal even paar dagen testen. Of in ieder geval over 2 dagen weer. Spannend.
Kben zo blij dat jullie het ook zien 😁 morgenvroeg nog eens een testje doen, ik hou jullie op de hoogte 😁
Weet je zeker dat morgen je nod is? Ik zie een streep maar wel erg licht voor 1 dag voor nod. Of je bent een late positieve tester, je nod is later of het is een vals positief lijntje wat je de laatste tijd ook regelmatig ziet bij deze testen.
Ik ben vrij zeker dat morgen mijn nod is, maar bij mijn vorige zwangerschap was 1 dag na nod ook nog vrij licht... Hopelijk is het natuurlijk geen vals positief en is het morgen donkerder! 😁
Ik wil je niet ontmoedigen maar als je 1 dag voor nod zit dan is dit wel een veel te lichte test. Helemaal een Kruidvat test. Maar hopelijk is ie morgen donkerder.
Wat een onzin. Ik testte 1 dag na NOD een nog lichter streepje. Test in eerste instantie zelfs weggegooid en heb er hier toch echt 1 rond kruipen van bijna een jaar. Ik zeg niet dat het hier ook zo is maar iedere vrouw is anders. Succes, ik hoop dat hij mooi oploopt!
Ik zie hem ook zonder te turen. Ik had 5 dagen voor nod ook zo een test die daarna mooi opliepen ik zou wel doortesten
Deze ziet er mij toch al positiever uit... En ik ken ook mensen die da negatief testen de dag voor nod en dan 2 dagen later positief...