Dag iedereen, Ik dacht dat ik vorige week een korte menstruatie had gehad (1,5 dag, normaal 4) en was dinsdag ook voor de zekerheid naar de dokter geweest om bloed te laten trekken (heb al eens een bbz gehad en ben bang). Dit was negatief. En nu heb ik deze morgen deze test? Kan een test zo fel opdrogen of is dit positief? De foto is ongeveer een uurtje na de test genomen. Bedankt!
Toen mijn test er zo uit zag was deze echt positief. Misschien voor de zekerheid anders nog eentje doen?
Ja hoor, positief, kijk hier maar eens naar: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/598295-test-reactie-tijd-kv-2-voor-5-a.html
Dat vraag ik me ook af. Dokter heeft dinsdagavond bloed genomen en zei gisteren dat het negatief was. Maar hij heeft de waarde niet vernoemd, dus misschien op 4/5? En dan nu pas naar 10? Ik ga proberen zo snel mogelijk terug te gaan om wat meer uitleg...
Was dit streepje ook al binnen de afleestijd te zien dan? Omdat je het hebt over het opdrogen van de test.. Ik denk trouwens niet dat deze test overeenkomt met een bloedwaarde van 10. Ik had een bloedwaarde van 80 en mijn streepje was minder duidelijk, dus blijft apart dat je bloedtest negatief is
Ik vind de streep erg dun maar hoop natuurlijk toch positief voor je. Ik zou of de andere test doen of een ander merk kopen. Heel veel succes
Als het wel een menstruatie was geweest, op welke cyclusdag zou je nu dan zitten? Want je bloedtest was negatief. Met bloed kun je eerder aantonen dat je zwanger bent dan met een urinetest. Kan het zijn dat je test op je naderende eisprong reageert? (Alhoewel ik het streepje daar eigenlijk te duidelijk voor vindt). Wel typisch. Als het innestelbloed was geweest, maak je vanaf dan HCG aan en had ern zwangerschap dus ook zichtbaar moeten zijn geweest in je bloed.
Ik denk niet dat de combi bloedtest negatief - urinetest duidelijk positief klopt. 1 vd 2 heeft het dus fout. Stond dit streepje er wel binnen 5 minuten of echt pas na een uur??
Vorige maand hebt je getempt en had je een ei op 23 september. Als je daar van zwanger bent geraakt had de bloedtest dinsdagavond dus 100% zwanger moeten aangeven. Hoe is je temp nu?? Ik neem aan dat je ook deze ronde vanaf je menstruatie weer getempt hebt?? Mag ik je kaartje van deze keer en vorige maand eens zien?
Hoi iedereen, Bedankt voor jullie reacties! Ik besef dat ik waarschijnlijk een beetje paniekvoetbal aan het spelen ben, maar ben erg bang na een bbz in juli (eileider verloren langs rechts). Ik heb mijn laatste "zekere" menstruatie gehad op 7 september, en ei vermoedelijk op 23/09. Ik heb bloedverlies gehad (1,5 dagen) op 6 en 7 oktober, dus dacht volledig op schema. Maar dan was het gedaan, terwijl ik normaal toch wel vier dagen bloedverlies heb. Ik heb dan drie dagen bruinverlies gehad dat ik herkende van bij mijn bbz en wat ik normaal niet heb. Maar dat is nu ook gedaan. Na het bruinverlies was ik wat in paniek en ben ik naar huisarts gegaan voor bloedtest (dinsdag), zonder zelf te testen vooraf. Ik heb hem gebeld en hij zei negatief (geen waarde vernoemd), dus ik was gerust. Maar ik had ondertussen ook testen in huis gehaald en heb er dan toch deze morgen een gedaan, meer om mezelf nog wat gerust te stellen. Na vijf min leek ik heel, maar dan ook heel, vaag iets te zien. Maar gezien bloedtesten, dacht ik ,het zal wel niets zijn, en ben me dan gaan klaarmaken voor het werk. Toen ik wou vertrekken (+/- 45-60 min later) zag ik de test zoals op foto. En dan was het dus helemaal paniek. Ik weet echt niet goed wat denken, maar ga nu morgenvroeg afwachten en dan nog een test doen om te kijken wat er gebeurt. Als die terug zo'n streep heeft, ga ik naar huisarts met test in hand om nog een bloedtesten te vragen.... Ik ben echt bang dat het terug een bbz is... Ik heb jammer genoeg niet meer getempt. Om eerlijk te zijn vond ik dat heel stresserend en we hadden beslist om het even los te laten, keistom achteraf gezien, maar ja, daar ben ik nu niets meer mee. (Kaartje van vorige maand kan ik van iPad niet uploaden, zal morgen proberen van computer). Bedankt voor jullie reacties ! Ik hou jullie morgen zeker op de hoogte!
Ik zou morgen gelijk eens gaan tempen zoals je dat vorige maand deed. Je temp kan namelijk al veel zeggen En wat je ook nog kan doen is ff de test spoelen met water. Dus 4-5 druppels water in het urinerondje doen.
Misschien een gek verhaal erachter, maar die test is wel hartstikke positief. Ben benieuwd naar je test morgen!
Kleine update. Ik ben nu echt aan het denken dat die test van gisteren gewoon een heel slechte test was. Ik heb deze morgen opnieuw getest en die was echt wel negatief. Ik heb de test van gisteren ook met (best wel wat) water afgespoelt, en dan verdwijnt de streep enorm (foto met gele vlek).... dus ben niet zwanger (en daar nu eigenlijk wel wat opgelucht over met alles wat er al gebeurd is). Temp was deze morgen 36,7 dus niet heel laag, maar ook niet heel hoog. Ik ga hem vanaf nu terug in het oog houden... merci om mee te kijken! Was echt even in paniek gisteren. Wat een gedoe allemaal toch...