Dames, Wat denken jullie? Ben zo bang dat het nog van de pregnyl is, maar wordt een test dan duidelijker? Als ik morgen test weet ik meer natuurlijk, maar wou even jullie gedacht horen... Vraag me trouwens niet waarom ik 2 dagen na mekaar heb getest want dat was ik helemaal niet van plan! Had gisteren getest om te kijken hoe het met de pregnyl zat en wilde pas dinsdag/woensdag net voor de bloedname opnieuw testen... Kan een test donkerder worden door pregnyl? Misschien was mijn urine gisterenochtend minder geconcentreerd dan vanmorgen? Had niet mogen testen, i know 1ste test (bovenste) is van 9dpo en 10 dagen na pregnyl 2de test (onderste) is van 10dpo en 11 dagen na pregnyl Normaal zit pregnyl tot 12dpo zeker in mijn lichaam... (vorige rondes toch!)
ik zie hem oplopen!!! ik hoop dat hij verder oploopt voor je, je bent nog vroeg, maar hij is zeker donkerder geworden
Inderdaad... Super stom van mij, dat besef ik nu pas. Had ook niet gedacht dat hij donkerder zou zijn. En was gewoon van plan om net voor de bloedname een testje te doen om me voor te bereiden op goed/slecht nieuws. Gisteren zag ik dat ik nog genoeg testjes had liggen (had eens 25 stuks ineens besteld), dus gewoon even om te kijken of hij al negatief was...en dan dit. Dom, dom, dom van mij
Hij is opgelopen, maar kan ook nog wel door de concentratie vd urine komen. Ik zou even doortesten en ik duim dat hij morgen weer donkerder is!
meestal lopen ze af bij pregnyl, oplopen heb ik zelf iig nog niet gezien hier. dus ik denk toch dat er wat zit.
Bedankt! Daar zat ik dus ook mee in mijn hoofd... Blijft spannend en nu ook wel énorm bang dat er morgen niets meer te zien zal zijn. Duimen maar!
Hey Dora. Ik hoop zo voor je dat het nu raak is! We hebben een aanral keren in dezelfde NOD groel gezeten. Ik gun het je echt! Duimduimduim
Hi! Ze lijken op te lopen idd en dat was bij mij ook zo! Ik had ong 6,7 en 8 dpo getest en toen liepen ze af... en dpo 11 en 12 liepen ze op! Ik ga voor je duimen!
2e test lijkt donkerder dan 1e. Spannend hoor! Dapper dat je al durfde te testen! Ik hoop dat je testen mooi oplopen en dat je snel een mooie echo met kloppend hebt