Iemand ervaring? Eerste zelftest dit streepje, al snel na 5 minuten. 2e zelftest, ander merk, negatief....
Ja hier, mijn ene zoon heeft bij het ene merk regelmatig een licht streepje, bij een ander merk wel omowit. Ook al een paar keer vanwege zo'n licht streepje naar de GGD gereden. Iedere keer negatief op pcr. Ik ga bij zulke lichte streepjes dus uit van negatief. Ik pak dan een ander merk en test opnieuw of ik wacht een dag en rest dan opnieuw. Mocht het lichte streepje toch positief zijn, dan zal een aantal uur of een dag later de streep veel beter zichtbaar zijn.
Hier bij zulke lichte streepjes ook een positieve pcr. Maar ook niet direct erna nog n zelftest gedaan moet ik eerlijk zeggen, ik kan me voorstellen dat dat je doet twijfelen.
Bij mijn zoontje betekende zo’n lichte streep helaas wel positief, hij had op een andere merk test ook negatief. Op de flowflex had hij een vaag streepje die de volgende dag donkerder werd. Dus helaas wel Corona. Maar ik lees ook vaak genoeg hier dat zo’n vaag streepje ook negatief kan zijn. Hopelijk is dat bij jou ook het geval.
GGD kon ik vandaag niet meer terecht (brabant he haha) naar testen voor toegang gereden..... positief.... Verbaasd geen enkele klacht en vorig jaar zo dood en dood ziek er van geweest. Carnaval was gezellig!
Balen zeg! Maar wel heel fijn dat je geen klachten hebt! Hopelijk blijft dat zo! Hier zijn die testen ook betrouwbaar gebleken tov andere merken.
Hier ook een vaag is het nou wel of is het nou geen streepje. Buiten afleestijd ook geloof ik, wel een partner met corona. Morgen nog maar een nieuwe!
Ik zie hem niet hoor. Dit zou voor mij negatief zijn. Maar wie weet meer duidelijkheid bij de test van morgen