Goedenavond allemaal, Ik weet niet wat me bezielde maar ik dacht net ik ga toch nog even testen. Volgens mn app ben ik 5 dagen overtijd al is dit bij mij zeker een indicatie aangezien wisselende cyclussen. Maar goed nu had ik er niks van verwacht maar nu stond er toch binnen de tijd een heel licht streepje die in t echt wel roze is. Terwijl dit gister nog niet zo was, met de test uit hetzelfde pakje. Hopelijk kun je het na het uploaden nog zien. Word weer spannend de komende dagen, ik verwacht niks meer na ruim 7 jaar proberen.
Het was al een uitdaging om op de foto te krijgen, en ik zie dat het na uploaden wel heel wazig en grijs lijkt. Maar fijn dat iemand het wel ziet
Ik heb voor de zekerheid een predictor gedaan omdat ik kruidvat toch niet helemaal vertrouw gezien het forum de laatste tijd. Binnen de tijd verscheen er eens streepje maar in de verste verte, krijg het niet eens op de foto. Had deze niet al donkerder moeten zijn dan? Vreselijk die onzekerheid, ga nu afwachten tot maandag, als ik dan nog niet ongesteld ben dan test ik weer!
Ik heb hetzelfde als wat jij hebt gehad (deze dagen ook!) en heb die early van clearblue digitaal gedaan. Mijnes is positief. Die slaat aan vanaf 10 hcg dus proberen waard! heb mijn testen als bijlage gezet. Ik duim voor jullie!
Allereerst gefeliciteerd Heb je die in de winkel gekocht of besteld? Ik zie ze wel bij bol.com op de site staan
Ik hoop voor je dat de testen gaan oplopen! Zie ook een streepje. Clearblue is via bol.com goedkoper dan in de winkel!
Ik kon niet wachten werd gek van de vage lijntjes. Maar Kruidvat 2v5 was wel goeie lijn! Ben nu wel uitgetest haha
Ik zag jouw vraag inderdaad ook. Wilde al antwoorden met dat ik zeker wat zag! Daarna zag ik de clearblue. Super, gefeliciteerd!
Kan het zijn dat je voor een clearblue test een hogere HCG waarde moet hebben? Waardoor het nu nog opgepikt is?
Ik zou daar nog niet teveel waarde aan hechten. De vorige testen waren van woensdag in de avond en nu deze vrijdag in de ochtend. Heb je een foto van de predictor en welke heb je gedaan? De early of de normale? Daar zit zeker verschil tussen. Ik zie op je eerste testen namelijk wel streepjes.
Ik kreeg de predictor niet op de foto, zo licht was die. Zo straks ook nog een predictor gehaald en daar zag ik niets meer op. Ik wacht het nog even rustig af want nog geen menstruatie in zicht. Als dit maandag nog zo is ga ik opnieuw testen Bedankt allemaal voor het meekijken in ieder geval!