hallo dames ik ben anouk ben hier net nieuw ik en mijn vriend proberen al een half jaar zwanger te worden dit is tot nu toe niet gelukt wij willen de ovulatie test gaan doen we hebben de ovulatie test van de kruit vat gekocht nu wil ik graag weten of deze wel goed is of in iedergeval jullie ervaring met de kruitvat ovulatie test groetjes anouk
Als ik jou was zou ik ze terugbrengen. Ik heb deze laatst voor het eerst gebruikt, en testte 5 dagen positief! (Er zitten maar 5 stuks in, dus toen kon ik niet meer testen omdat ze op waren). Ik zou dus voor een ander merk gaan als ik jou was. Vind het pure geldverspilling, wilde eigenlijk al een klacht gaan indienen.
Hoi Noukie, Ik zou ook geen kruidvat testen gebruiken. Ik heb ze ook gebruikt en die gaven soms 5 dagen positief. Ik gebruik nou die van sensitest en die geven echt maar twee dagen positief. Hopen dat je snel zwanger bent. Wij zijn ook al 8 maanden bezig en nog geen resultaat. Groetjes Lil85
Ik zou ze ook terug brengen.. Ik heb ze 1 ronde gebruikt en zie hier het resultaat: View attachment 36448 Ik teste een week lang positief en heb dus die ronde mijn ei gemist.. Ik gebruik nu de testen van Sensitest en ben er erg tevreden over, ze zijn ook niet duur, dat scheelt natuurlijk ook.. Succes meid!