Bedankt voor de felicitaties . Op de één of andere manier durf ik toch nog niet helemaal 100% blij te zijn ofzo- voor mn gevoel kan er nog zóveel misgaan wat ons weer terug bij af zou brengen. Hopelijk kan ik morgen het ZH bellen en dan eerst eens kijken wat zij te zeggen hebben.
Ja, je hebt ook wel gelijk! Ik denk ook niet dat als ik nu minder blij ben dat de klap dan minder hard aan zou komen als het mis zou gaan. Ik heb denk ik gewoon even een paar dagen nodig en het liefst een goede echo natuurlijk!
Kon me niet inhouden en heb vanochtend een digi en nog een sensitest gedaan. Digi zei "zwanger 1-2 weken". Sensitest is echter niet donkerder dan woensdag. Helaas kan ik geen foto posten, want zit op werk en heb geen tijd gehad om foto te nemen vanochtend. Ik maak me toch wel een beetje zorgen over het niet duidelijk donkerder worden. Aan de andere kant, de controle strepen variëren ook altijd behoorlijk van kleur en dat zegt natuurlijk ook geen drol. En mn testen in juni verschilden soms echt duidelijk van kleur, maar uit de bloedtesten bleek dan dat het HCG nauwelijks veranderd was (had toen elke 3 dagen bloedtesten). Dus misschien zegt (het uitblijven van) een klein kleurverschil ook niet alles. Pfffff, moeilijk hoor om rustig te blijven die eerste dagen!! Heb 7 feb trws mn eerste echo.
Nou stresskip die ik ben heb ik net nog een keer getest met een sensi en een digi en de digi zegt nu 2-3 en de sensi is heel mooi fel roze- veel donkerder dan die van donderdag. Dus ik durf nu echt een klein beetje blij te zijn , hoewel de echte blijdschap natuurlijk pas komt met een goede echo.