Hallo dames. Wat vinden jullie van mijn rijtje? Ik merk dat ik erg onzeker ben en de testen helpen niet. Voor de test van vandaag was mijn urine wel iets lichter dan de afgelopen dagen, ik heb gisteravond iets meer (fris) gedronken bij een feest. Ik wil graag jullie mening weten. Alvast bedankt.
Hij loopt idd niet op. Waar zit je nu in je cyclus?? Hij had na 5 dagen toch wel iets donkerder moeten zijn inmiddels.
Ik heb vandaag of morgen NOD, ik weet het niet precies. Voor ZL 2 miskramen gehad en dat maakt zo onzeker.
Als ik je tweede foto bekijk vind ik ze wel iets of wat oplopen, ik weet alleen niet hoe snel ze dat horen te doen, ik heb het hij mij nooit zo goed bijgehouden daarbij ben ik niet dol op de kruitvat testen aangezien die bij mij altijd streepjes geven...
De vergeling op je testen verschilt ook heel erg. Misschien op alle testen (in het urinerondje) 3 druppels water doen. Als bij allemaal het gele weg is nogmaals een foto maken en plaatsen Dan heb je op zich allemaal "verse streepjes" staan en maakt het vergelijken wat makkelijker.
Ik zie op alle testen wel iets van een streepje maar op die van vandaag is t voor t eerst roze. Ik denk dat je vanaf vandaag wel een oplopende lijn erin moet zien en dat de eerdere testen nog iets te vroeg waren.
Zoals je in mijn topic ziet heb ik ook vage lichte streepjes. Het kan nog 2 kanten op lijkt me. Hopelijk heb je over 2 dagen duidelijker streepjes. Ik had vanmorgen pas weer een duidelijk, licht streepje op dag 15 dus dat kan ook nog 2 kanten op.
Ik wil je niet ontmoedigen maar dit had ik 2 maanden terug ook, werd gewoon op m'n nod ongesteld... Ik vertrouw de kv2v5 sindsdien niet meer. Hopelijk gaan ze nog oplopen!
Bedankt voor alle reacties. In het echt zijn de streepjes wel duidelijker, maar dat komt niet echt over. Nu met een paar druppels water.
Cb digitaal en plus test zijn ook positief. Ik haf alleen graag een knaller gezien, of dat ze verder oplopen. Ik ben voor nu zwanger, maar denk dat ik dat niet blijf als ik de testen zo zie.
Ik zie ze helaas ook niet oplopen en in mijn ervaring (4mk's) is dat geen positief teken. Ik hoop voor jou natuurlijk dat het in dit geval anders is.
Wanneer was de digitaal positief?? Als de testen nu niet gaan oplopen dan zie ik het somber voor je in
Ik heb persoonlijk slechte ervaringen met kv en dit soort streepjes. Bij mij waren ze dan niet positief. Ook vind ik dat ze niet oplopen. Als je ( goed) zwanger zou zijn zou je echt duidelijk verschil moeten zien in een paar dagen.
Vrijdag had ik de positieve digitale. Ik ben ook reëel en ben er ook bang voor. Het is wel raar, ik heb een soort rust bij me die ik niet zo goed kan plaatsen. Misschien komt het nog.
O dat verbaasd me eerlijk gezegd wel! Maar idd ze moeten eigenlijk wel op gaan lopen. Ik hoop dat jij een uitzondering hierop bent en je gewoon goed zwanger bent! Anders morgen even je huisarts bellen?