Hoi normaal heb ik een zeer regelmatige cyclus. Afgelopen 1 maart had ik ongesteld moeten worden. Dit werd ik niet, ondertussen nog steeds niet! (44 dagen overtijd dus) Verschillende testen gedaan, telkens negatief. Bij de dokter geweest (3 keer) 2 testen negatief, 1 vaag positief. Anderhalve week geleden bij de gynaecoloog geweest, zij zei dat ik niet zwanger ben. Mijn hormonen zijn op ´tilt´. Menstruatie moet vanzelf op gang komen, kan nog wel een maand duren. Het rare is dat ik al ruim een maand wel zwangerschapsverschijnselen heb. Zere, gespannen, ietwat gezwollen buik. Misselijk, moe enz. Herkent iemand dit? Ik zou heel graag willen horen hoe het afgelopen is bij jou of iemand die je kent. Alvast bedankt!
Ik heb het ook gehad... Toen ik net was gestopt met de pil had ik de eerste paar maanden gewoon een normale cyclus. Geen 28 dagen maar elke keer rond de 30. Daarna werd ik maar niet ongesteld en ik voelde me echt 100% zwanger al wist ik toen nog niet zeker hoe dat voelde natuurlijk, maar ik was misselijk pijnlijke borsten, moe etc. Toen heb ik een paar keer een test gedaan waarvan er 2 vaag positief waren maar ik was niet zwanger. Ben naar de dokter gegaan toen en die heeft bloed afgenomen, niet om te kijken of ik zwanger was maar om te kijken of alles goed was met mijn hormoonhuishouding. Ondertussen was ik al 3 maanden niet ongesteld geweest. De dokter zei dat het kon komen door stress. Ik denk niet dat dat bij mij het geval was maar weet eigenlijk nog steeds niet waarom dat kwam. Ben daarna de hele tijd onregelmatig gebleven, op 1 keer na.... Ik weet dus hoe vervelend het voor je is... Heel veel succes en hoop voor je dat je snel ongesteld wordt of dat je toch zwanger bent... Veel sterkte meid
Babel, gefeliciteerd! Ik zie dat je 5,6 weken zwanger bent. Stress herken ik ook niet bij mezelf. Wel merkte ik dat zodra ik bij de gyn. was geweest een aantal klachten minder werd. Ik denk doordat je nu wat meer duidelijkheid hebt. De laatste week voel ik m´n buik weer erg. Net of je ongesteld wordt, maar dat het niet doorzet. Van die hevige kramp. Ja, het rare is dat ik nu wel gewoon zwanger kan raken (volgens de gyn.) maar dat je dat dus niet ´merkt´ omdat je niet weet wanneer de ovulatie is.
Het kan natuurlijk zijn dat je je menstruatie onbewust tegen houdt doordat je er teveel mee bezig bent. Je kan idd gewoon zwanger worden maar het is lastig omdat je geen idee hebt wanneer je eisprong is. Maar ook ik met een onregelmatige cyclus ben zwanger geworden en ik wist echt niet wanneer mijn eisprong was. Ik hoop dat het bij jou ook snel lukt.
Ik voelde me dit keer echt anders en heb denk ik mijn innesteling gevoeld (vast niet de eisprong want die heb ik nog nooit in mijn leven gevoeld!). Verder had en heb ik heel veel symptomen. En daarom had ik een test gedaan en die was positief. Ik heb zoiezo altijd als ik een lange cyclus had wel om de 3 weken ofzo getest hoor omdat mijn huisarts ook zei dat er ondanks mijn lange cyclus bij mij wel een eisprong plaatsvond ook al was het de vraag wanneer. Dus ik kon wel zwanger worden maar het is gewoon lastiger dan bij iemand met een regelmatige cyclus... Misschien moet jij ook over een weekje ofzo nog een keer testen. Je weet nooit het kan zomaar raak zijn, kijk maar naar mij.
hoi, ja ook ik heb dit. ZIt vandaag op dag 49 en geen teken van mn ongi. Welerg moe en opgeblazen gevoel, maa 3 dagen geleden nog negatieve test. Wordt dure "hobby" zo...hihi Het is super vervelend en ik weet ook niet hoe lang het nog duurt! Sterkte!
Hoi poohbear, wat herkenbaar zeg! Ben jij bij de dokter geweest? Ik vind het zo raar, dat je normaal heel regelmatig bent en dat je lichaam ineens zegt: nu stel ik het lekker een heleboel weken uit. Je verwacht dat van iemand die erg onregelmatig is, maar niet bij jezelf. Dat opgeblazen gevoel herken ik erg. Heb nu al een aantal weken er gewoon last van. De ene keer krampen, dan zeurend, dan weer steken, maar het zit er telkens. Ik denk dat ik morgen toch maar weer zo´n test ga kopen, Babel adviseerde me dat. Nou veel succes en tot horens!
ja ik ben bij de huisarts geweest. Weet je wat die zei? Kaarsjes aan en genieten, tot volgend jaar. Maar als dit nog zo langer door gaat wordt ik gek. Ik wordt echt dik en opgeblazen. Misschine probeer ik nog een testje morgen..
hoi Poohbear, lekker is dat, zeg! Wat een reactie...! En wat zei hij over de klachten? Net of je daar op zit te wachten terwijl je bij je kaarsje zit te ´genieten´. Ik stond net in de keuken pannenkoeken te bakken voor manlief. Boven ons aanrecht zitten spiegels. Keek eens opzij en.....tjonge, mijn buik is ook echt dik. (wist ik natuurlijk wel, maar kijk er niet zo vaak naar.) Heb jij ook dat je ´s morgens nog redelijk plat bent, en naarmate de avond vordert je steeds dikker wordt? groetjes
Dames, zou het niet zo kunnen zijn dat er hier sprake is van een eventuele schijnzwangerschap, of heeft de HA daar niets over gezegd? ik weet dat dat met dezelfde symptomen gepaard kan gaan, inclusief zere borsten, dikke buik etc., maar de testen wijzen dan steeds negatief uit...
Hier hebben we overigens allemaal wel in meer of mindere mate last van, zelfs de mannen! Is heel normaal, omdat je darmen dan aan het werken zijn... Ik ben ook elke avond minstens 3 maanden zwanger; zo lijkt het dan tenminste...
Ik heb 's ochtends al zo'n opgeblazen toeter. Ik lijk dan al wel 3 maanden zwanger. Het wordt 's avonds inderdaad wel erger en dan met name een tijdje na het eten.