Hallo allemaal, volgens mij had ik ergens al een keer topic gezien die hier over gaat maar kon niks meer vinden. Dus hier even een nieuwe Wij hebben gister een terugplaatsing gehad van een 8 cellig embryo. Zo spannend!! Dus ik ben heel benieuwd of er nog meer mensen in deze beroemde wachtweken zitten. Wij mogen de 25e testen. Graag hoor ik van jullie!
Ik zit ook midden in mn wachtweken. Dit van de 4e iui-ronde, 1ste in het mck. Ik kreeg 3okt mn inseminatie en mag de 17e testen, als ik natuurlijk nog niet menstrueer. Ik ben benieuwd, blijft spannend. We gezellig om met anderen deze tijd uit te zitten, heb je toch wat steun. Hopelijk volgen er zwangerschapsberichten
Anto1909 spannend zeg!! nog 6 dagen wachten dus voor jou! Maar dan ben je er bijna, de 25e lijkt voor mij op dit moment nog extreem ver weg. Nephthys dankjewel!! Kunnen nu niks meer doen he.. Gewoon wachten
Endo3 het is ook nog een lange zit ja! Maar je kan het. Voor je het weet hebben we duidelijkheid!! Hopelijk goede berichten
Hoi Hier 9 oktober terug plaatsing gehad Mag de 23ste testen.... Erg spannend Wat gebruiken jullie nog ? Ik kut balletjes hihi
Spannend Chantie jij moet dus bijna net zo lang wachten als ik. Ja ik gebruik ook die Utrogestan bolletjes. Anto dankjewel jullie slepen me toch allemaal een beetje door deze tijd heen.
Nee jij wel dan? Tuurlijk voel ik van alles maar ik heb sowieso altijd al pijntjes en steekjes in dat gebied, door de endometriose denk ik. En natuurlijk hebben we een maand lang spuiten moeten zetten in mn buik en de punctie niet te vergeten. En dan heb je ook nog die bolletjes die kunnen dezelfde kwaaltjes geven als zwangerschap. Ik moet gewoon wachten tot de 25e en dan zien we wel
Hier ook in de laatste Wachtweek. Heb al dagen een positieve test maar mag officieel pas over 3 dagen testen
Nou het lijkt er op dat ik ongesteld ben geworden. Einde ronde 4 hallo ronde 5 van de iui. Hopelijk hebben jullie meer geluk!!
Hoi mamadb Wat goed al positief Ik lees het Veel hoor Omdat je eigenlijk vanaf punctie mag rekenen Omdat dat officieel gezien je eisprong is En 14 dagen erna kan je altijd testen Spannend hoor.... anto1909 Pff wat balen zeg
Nou het wachten is voorbij..... Ben ongesteld. Maar weer gaan richten op weer een iui- ronde. Hopelijk brengen anderen het er beter vanaf.
Anto wat balen zeg!! Bah, en dit was jullie 4e IUI? Mag ik vragen wat jullie geschiedenis is? MamaDB wat spannend!! al een positieve test! Wauw ... en je hoeft nog maar 3 dagen en dan mag je officieel testen. Fingers crossed! Chantie jij merkt dus wel echt wat. Het kan inderdaad ook van de bolletjes zijn al moet ik zeggen dat ik weinig last heb. Heb wel hele zere borsten maar dat komt denk ik echt door de bolletjes en alle andere hormonen die ik afgelopen tijd gehad heb want ze deden voor de punctie al erg zeer. Pfffff nog 11 dagen tot testen
He endo3 natuurlijk mag je het vragen. Wij zijn nu 2jr bezig voor ons eerste kindje. En idd was dit de 4e iui. We hebben drie pogingen in het Asz gehad. Doordat mn man een wisselend semen aantal heeft hebben we daar maar een inseminatie gehad (de eerste keer was er om een andere reden geen inseminatie) en bij de derde keer besloot het Asz dat de druk op mn man te hoog zou worden dus dat iui klaar was. Door de manier waarop en het feit dat wij geen ivf of icsi zouden willen gingen we naar het mck voor een second opinion. We hadden al ren hsg gehad en die was goed. In het mck wilden ze sowieso drie rondes iui met ons proberen, dit was de eerste ronde daar. Door mn meniere (evenwichtsprobleem) ben ik altijd misselijk e.d. En mn lichaam houdt er sowieso van om vage klachten te geven, dus het leek bij mij vaak zat "raak" te zijn, ook in stop maanden en voor de mmm. Maar helaas nu dus op naar ronde 5. Heftig om dan om je heen met twee ongeplande spontane zwangerschappen te maken te hebben. Zo oneerlijk.
Ja Anto dat snap ik. Het is soms ook allemaal niet eerlijk. Ik snap je gevoel heel goed. Ik heb ook constant het gevoel dat ik door iedereen wordt in gehaald. Terwijl dit natuurlijk geen wedstrijd is maar je wilt het zo graag. Ik wou eigenlijk al net gaan vragen of ze na 4 IUI rondes geen intakegesprek plannen voor IVF of ICSI. Maar deze behandeling willen jullie zelf dus niet. Ik hoop voor jullie dat ronde 5 een succes wordt!! Het is allemaal zo'n onzekere tijd waar je nu door heen gaat. En het wachten steeds duurt natuurlijk erg lang. Maar lang wachten wordt soms ook goed beloond! Heel veel succes in ieder geval voor jullie volgende ronde!