Hoi meiden, Ik ben na 2 weken een bijvoedingsstop gehad te hebben, gisteren weer begonnen met het herintroduceren van fruit en groente bij mijn dochter van 7,5 maand. Ik had even een pauze ingelast omdat mijn dochter "bonken" begon te poepen en echt krijste van de pijn tijdens het poepen, het was echt keihard. Ik wil nu graag weer voorzichtig beginnen en alleen nog maar even licht verteerbaar voedsel aanbieden, vanwege die ontlasting. Ze eet bijna alles a la Rapley en ook behoorlijk goed, gisteren en vandaag ging er al driekwart peer in, 's avonds een kwart courgette en vanavond een paar stronkjes bloemkool.Voor zover ik weet is dit allemaal licht verteerbaar, maar wat zou ik nog meer aan kunnen bieden? Naast de groente en fruit krijgt ze bv op verzoek. Heb momenteel weinig tijd voor Google, vandaar dat ik het hier even vraag
Beter geen appel en wortel: daar raakte mijn dochter verstopt van. Pompoen, meloen, courgette, peer, knolselder is allemaal behoorlijk zacht. Ik zou het daar even enkele weken bij houden.
Banaan verstopt toch juist? Pruimen heb ik geprobeerd maar ze lust ze niet Heb inmiddels al wat soorten gevonden die goed verteerbaar zijn, bedankt voor de reacties!