Nou werkelijk waar, dit is toch wel het toppunt van mijn carrière als zwangere vrouw . Vanmiddag gingen we nog even snel de stad in. Op de parkeerplaats bij de auto, staat mijn vriend onze oudste in de buggy te doen, als er een super enge vent naar de auto toe komt en me aanspreekt. Hij vraagt of ik hoogzwanger ben (mijn buik is werkelijk enorm..). Dus ik antwoord dat dat zo is en hij wil weten wanneer het komt. Nu word ik morgen ingeleid, dus ik zeg dat dat morgen is. Vraagt hij of ik mijn omvang al opgemeten heb. Uh...nee? Of hij even mocht voelen? Nou nee meneer. Vraagt hij of ik bang ben dat de baby geboren wordt? Nou nee meneer, ik vind het niet prettig......en toen fietste die weer weg. Mijn vriend stond ook met stomheid geslagen, was echt blij dat hij er bij was. Ieuw, volgens mij is dit zo'n type die opgewonden raakt van zwangere vrouwen ofzo........
daar hebben meer mannen last van toen mijn beste vriendin niet zwanger was had ze niet zoveel mannen achter zich aan, maar nu ze bevallen is en toen ze hoogzwanger was komen de mannen voor haar in bosjes... echt bizar
dtc? Bedoel je Doetinchem? Nee......zutphen.... Als het nou een beetje leuke vent was......maar nee, volgens mij had hij zich al een week niet gewassen. Geloof dat tanden poetsen ook niet z'n hobby was.....brrrr
ja ik bedoelde doetinchem hahaha zet echt overal gewoon dtc neer hahaha. ik herkende het namelijk in doetinchem fietst er ook een rond die dat doet moet ook een gruwelijke engerd zijn. die vraagt het ook aan iedereen met een bolle buik of hij de buik mag voelen echt zoo vaag
IEL bah! ik had een inval collega die zei ook gewoon dat hij zwangere vrouwen heel mooi vond ed. en zat ook constant aan mij, hij vroeg ook niet of dat mocht. ik walgde echt van hem... gelukkig is hij 2 weken later ontslagen vanwege zijn gedrag....blegh!
Iehwwwww wat een freak! Dan sta je ook met je mond vol tanden van ongeloof. Echt heel fijn dat je niet allleen was.
haha, zwangere vrouwen zijn mooi, maar kan me toch niet voorstellen dat je er opgewonden van raakt wat een engerd zeg!
hahahah moonlight159 hier hetzelfde was met hoogzwangere zus bij het miro terrein in zutphen en kwam ook zo'n creap bij haar haahah maybe dezelfde we waren helemaal perplex
Even zo tussendoor, vind het maar een engerd, als die gast toch bekend is in Doetinchem, word het dan niet eens tijd dat die creap bekend word bij de politie???? Op een dag gebeurd er misschien iets ernstigs door zo'n gast en heeft niemand ooit wat gezegd?! Hopelijk gaat alles goed vandaag met inleiden!! heel veel succes!!! xxx
Yak... ik moet in Doetinchem nog naar de Prenatal... Als ie daar ook rondfietst.... creepy... succes met je bevalling!