Ik weet dat ik erg vroeg ben, te vroeg eigenlijk. Maar ik was gister zó misselijk. Vandaar.. Gister avond een twijfelstreepje en net een heel licht streepje
Ik zie iets! Zit je weer in de mmm? Of zou het spontaan zijn dit keer? Anyway, ik ga kei hard voor je duimen!
Mijn camera heeft al niet geweldige kwaliteit.. maar het uploaden hier maakt het er niet beter op helaas..
Lief dankjewel! Nee dit is spontaan. Als dit weer mis gaat laten we over een maand of 3 onze cryo terug plaatsen
Ik kan echt niks zien maar zoals je zelf al zegt ben je ook wel heel erg vroeg. Maar als jij m wel kunt zien, zal ie hopelijk oplopen.
Ik had gister ook zo een test en vandaag ben ik 8dpo en hij is al donkerder geworden. Ik zie jouw steeepje wel ligt soms ook aan kwaliteit van iemands telefoon. Hoop dat tie bij jou ook gaat oplopen.
Het is niet onmogelijk positief te testen op 7 dpo, dat hebben meerdere dames hier al laten zien Thanks voor alle reacties dames! Net weer een gedaan en weer een tuurstreepje. Hopelijk morgen duidelijker