Ik heb het ook vaak, helaas een voorbode van menstruatie. Ik hoop voor jou wat anders. Wanneer ga je testen?
Logan ik wil het even afwachten met testen😉 als het niet door wil zetten dan zit ik er aan te denken om een week na mijn nod te testen als ik dat vol houd haha Romyatilla dat heb ik net ook gehad nu afwachten wat het vannacht gaat doen haha
Ik heb dat ook, een paar dagen voordat mijn menstruatie begint. Aan de andere kant heb ik het ook gehad op 6-7-8-9 dpo en bleek toen zwanger.
Ja ik ga der ook gewoon vanuit dat het een voorbode is van mijn menstruatie maar ergens in je achterhoofd heb toch nog een beetje hoop😉
Vanmorgen weer met afvegen rozigslijm, alleen nu 1 wc papiertje vol.... pleaseee laat het stoppen!! Ik wil zo dat dit gewoon een innestelingsbloeding is..
Mamabri ik wil sowieso een paar dagen wachten! Rmyatilla dat is vervelend meid! Hopelijk houd het snel op!!
Ik hoop echt dat het snel kapt! Maar voor jou natuurlijk een goed teken!? Dat het nu weer helder is ??
Tot nu is het goed nieuws😉 Zolang het maar een klein beetje is kan het alle kanten ik hoop voor jou de goede kant😃
Voor mij denk ik minder... nog steeds geen krampen ofzo, maar het roze begint steeds meer te worden Ik heb gynaecologie gebeld voor een afspraak.
Ik heb ook beetje bloed ontdekt als ik met het doekje naar binnen ga. Ik heb ook nog geen krampen.. Wanneer kun je terrecht?
oh dat had ik niet vol gehouden! als je zwanger bent is de kans vrij groot dat ie nu al een streepje laat zien.
mocht het niet door gaan zetten dan zal ik me toch wel moeten in houden om niet al te gaan testen😜
Ik zit nu op 10-11 dpo. Vanavond oranje/bruin afscheiding.. ik hoop zo dat dit niks betekend. Mijn vorige cyclus was 41 dagen. Op dag 21 eisprong en 20 dagen later werd ik pas ongesteld. Zou toch apart zijn als mn lf nu 10/11 dagen zou zijn toch?
Ik hoop voor jou dat het een innestelingsbloeding is! Maar je lichaam kan rare dingen doen helaas😱 Ik ga duimen voor je meid!! Succes