hai wie ken me helpen! wij wouden gister een gezins foto maken met mijn zus en de kinderen van mijn vaders vriendin! maar goed wij dus allemaal verzameld bij mijn zus thuis en we gingen foto's in huis maken! we hebben ongeveer 50 foto's gemaakt met een super goeie dure foto camera en overal staan licht bollen op! we hebben de lens wel 10x schoongemaakt maar nix hielp! we hebben ook fotos gemaakt met een ander foto toestel en daar was het dus niet mee. normaal als er fotos gemaakt worden met de camera is er nix van te zien! de bollen zitten ook niet op de zelfde plek iedere keer zitten ze ergens anders! nou hebben we dus op internet gezocht en dan kom je bij: dutch light orbs maar ik weet dus echt niet wat ik er van moet denken! heeft iemand nog ideeen!
Hebben wij ook met onze digitale fotocamera. Alle foto's die we maken (binnen of buiten) staan ook rare ronde bollen. Ik denk dat het gewoon stofdeeltjes zijn ofzo, of dat de lens binnenin wat smerig is. Dan kan je die het beste laten schoonmaken bij een winkel waar ze camera's verkopen denk ik. Zullen wel geen lichtbollen zijn hoor. Tis trouwens niet bij alle foto's zo.
ja dat vraag k me dus ook af we hebben een email gestuurd naar iemand die van orbs afwist en die zei dat het orbs waren maar ik weet niet of ik daar wel in geloof!
die van ons zagen er anders uit! die hadden ook een witte rand eromheen ken het niet uitleggen ik heb geen foto om het te laten zien!
En nog eentje. Tis alleen wel een kleine foto..., maar als je er op klikt, krijg je een groter formaat te zien.
Ik heb laatst een programma gezien wat daarover ging. Schijnt negen van de tien keer met lichtinval te maken te hebben. Mijn vriend heeft een kwaliteitcamera en ook hij zag dit weleens. Nu heeft ie de lens met een speciaal spuitbusje schoongemaakt en is het weg. Je maakt de lens daarmee van binnen schoon en niet aan de buitenkant. Ik ben best een "zwever", maar geloof niet in orbs, helaas liefs
nou ja ik geloof dus ook in een hoop een zweverzoals jij dat noemt maar wat ik hier nou mee aan moet weet ik dus niet!
mijn zus heeft net nog eens fotos gemaakt en nu blijkt dat je het alleen ziet als er een foto word gemaakt met een persoon er op als mijn zus gewoon een foto maakt van de muur zelf zie je nix!
Wat voor spuitbusje was dat? Want zoals je ziet hebben wij ook op bijna alle foto's stofdeeltjes of wat het ook is staan.
hahah ik heb ze ook in huis hoor. Het zijn duidelijk orbjes. Vooral bij kleine kinderen zie je ze vaak. Zij hebben vaan bescherm engelen om hun heen en af en toe komen ze op de foto. Je kunt ze ook entiteiten of geesten noemen. Ik heb me er een tijdje geleden in verdiept,er is heel veel over te lezen op intenet. Best leuk.
@Wendy80; tis idd bij mij ook zo dat wanneer ik een foto van onze lege kamer maak, er bijna tot geen cirkels op staan, maar zodra 1 of meerdere personen dan weer wel! (Zie mijn eerder toegevoegde foto's). Wat het ook moge zijn, blijf het wel raar vinden. En ook zonde van mijn foto's soms, want dan wil je een mooie foto van iemand maken, verschijnt er zo'n bol op. Gelukkig kunnen we die dan weer weghalen. *bedankt de maker van paint shop pro*
o dat hebben wij ook heel vaak. dan neem ik 2 foto's achter mekaar en op de ene wemelt het er van die lichtbollen en op de andere helemaal nix. de een zegt dat t geesten zijn de ander dat er licht in de lens valt ik weet t allemaal niet. die bollen zitten ook altijd alleen bij mij op de foto best komisch haha liefs marieke