Ook bij dieren zijn ze graag,ik kom ze veel tegen op foto's van mijn honden.En idd ik stoor me er vaak aan dat ze op foto's te zien zijn. Dit is mijn hond,met orb
ik heb er eentje waarop mn zoontje naar boven kijkt en ergens naar wijst, en als je nog eens kijkt zie je dat hij naar allemaal witte bollen wijst, best eng. maar vaak denk ik ook ach het is gewoon stof.
pfffff. ik dacht dat een stukje van een speaker was, Grappig hoor! Wel apart dan dat je zo'n orb wel op de foto kan zien en niet in het echie Ik heb weleens dingen gezien waarvan ik me ook afvraag wat het precies was, maar dat was echt en niet op een foto, jammer genoeg, anders had ik ook een topic hierover kunnen openen, haha. Nou dames, ik vind het in elk geval bar interessant!
heel erg veel van die lichtbollen op die site zijn genomen bij kernhem,50 meter van waar ik woon ale: Ik ben al gevoelig voor dit soort zaken,brrrr dat bos ga ik niet meer in!
Ik heb dit soort bollen ook heel vaak op foto's. Mijn man en ik hebben een tijdje geleden een soort 'test' gedaan. We hebben beiden met dezelfde camera, vanaf dezelfde plek, dezelfde foto genomen. Er zitten dus zo'n 2 minuten tussen de foto's en op zich zijn het dus ook precies dezelfde foto's. Alleen bij de foto die ík gemaakt heb, telden we zo'n 5 of 6 bolletjes, bij de foto die hij maakte was er niks te zien. Nou dan kun je mij niet meer vertellen dat dit stof op de lens is, want dan zou het zowel op zijn als op mijn foto's hetzelfde moeten zijn. Ik ben dus totaal niet zweverig, zoals julie het noemen, maar stond hier toch wel even raar bij te kijken hoor
Ik weet niet ook niet wat ik ervan moet denken, ik vind het ook wel erg interessant! Ook hier vaak bollen op de foto!
Ik geloof er niet in.. Denk dat het samenhang is van stof, lichtinval, houding, warmte en de lens in de camera.
Ik geloof op zich best wel dat er meer bestaat dan dat wij zien, maar in dit geval ben ik het compleet met vosje eens.