hallo allemaal... hier weer eens ff een stom vraagje misschien maar misschien wel een bekend fenomeen voor sommigen! ik laat altijd mijn nagels doen bij een nagelstyliste,normaal gesproken heb ik er nooit last van maar vandaag ging ze vijlen en branden mijn nagels erover.....nog nooit gehad de nagelstyliste vond dit ook maar vreemd...kan het zijn dat als je zwanger bent dat je nagels dan gevoeliger worden ofzo door bv hormonen of iets dergelijks?ja kheb geen idee hoor vandaar mijn vraagje....kzit ook onder de pukkels misschien van de warmte....en hele zereborsten de zijkanten zijn me supergevoelig en me tepels,verder ben ik al 2 dagen erg misselijk en kan ik alles eten... groetjes renate en hopelijk kan iemand mij iets zeggen hierover
Ik heb dit zelf ook (gehad)... en hier idd zwanger, maar elk lichaam is anders en pin jezelf er niet teveel op vast... Volgens mijn nagelstyliste kon het ook door het warme weer komen, zij had namelijk meer klanten die er nu last van hebben met dit weer...
Ik had dit altijd met warm weer. Omdat dan toch overal je poriën meer openstaan. En ook in je nagels zitten miniscule gaatjes. Had bij mij iig. niets met zwanger zijn te maken. Toch duim ik voor je dat het bij jou wel zo is