Lichtbruin verlies na eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door women21, 30 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Mag ik meedoen met die positieve test :D
    Ik heb volgens mijn berekening 5 dgn geleden mijn eisprong gehad. Heb nu de hele avond al zo'n buikpijn aan de linkerkant ( op plek van eiestok) Of ik heb een misrekening gemaakt of het is hopelijk de innesteling :D

Bij Mason was ik in 1 keer zwanger ,maar had wel 4 maand ontpild. Nu geen 1 maand ontpild ,dus ik ben benieuwd.

2. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H

Spannend!! Hopen voor je dat het de innesteling is :D zou wel mooi zijn natuurlijk!!

3. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Ja ik weet het allemaal niet... het zou zomaar kunnen! Gisteravond dus bruine slijmslierten wat overging in rood (niet veel) met onder rug pijn (van korte duur)... vanochtend kleine lichte steekjes 4 a 5 keer net boven schaamstreek (als ik het goed heb gevoeld) en weer bruine slijmslierten.. en nu later op de avond nergens meer last van..

Hihi ik hoop op een innesteling:$, maar om teleurstelling te voorkomen ga ik hier niet vanuit! Had vorige maand ook allerlei kwaaltjes, maar deze bruin/rood achtige slijmslierten heb ik nog niet eerder gehad (wel bruine afscheiding, maar dat hield aan tot menstruatie).. heb nu ook geen buikpijn meer ofzo:) we zullen het na ongeveer 11 dagen weten.......

4. Alita

Alita Niet meer actief

He ik ben vandaag ongesteld geworden, opzich weljammer natuurlijk maar ik vindt het wel fijn aangezien ik na het stoppen met de pil alleen een keer bruinverlies heb gehad. Nu weet ik waar ik aan toe ben en wanneer de eisrpong eraan komt, we vrijen gewoon door en ik hoop dat het deze ronde nu raak is!!!

Women spannend hoor het hoort goed aan maar kijk naar mij ik had ook bruinverlies en het was niks!!! Er gewoon vanuit gaan dat het niks was is altijd het veiligs...ik hou het in de gaten hier ben benieuwd!!!

5. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H

Ergens wel balen dat je ongesteld bent geworden..:( maar je zit nu niet meer in onzekerheid en kan je weer verder, dat is dan wel weer fijn ;) Hoe lang heeft je cyclus nu geduurd??

Ja het is zeker spannend en wil er ook niet vanuit gaan... maar bruine afscheiding heb ik alleen gehad de 1e maand na het stoppen met de pil en dat hield aan tot de menstruatie. Nu waren het echt slijmslierten... maar net wat je zegt, gewoon vanuit gaan dat het niks is dat is het veiligst;). Zou ook wel erg toevallig zijn dat ik een innesteling voel + innestelingsbloed heb verloren zo'n korte termijn na de eisprong (wel 3 a 4 dagen later).... nog ong. 10 dagen wachten.. ik houd je op de hoogte!!

6. Alita

Alita Niet meer actief

nou ik heb vrij snel na het stoppen dat bruinverlies gehad en weet met mijn stomme kop niet meer welke dag ik nu gestopt ben hahaha...maar nog niet zo lang. Het is nu ongeveer iets meer dan een maand.
    Dit beschouw ik nu als mijn eerste ronde!!!
    Het zou kunnen hoor zo snel een innesteling, je weet toch nooit precies wannner je je eisprong hebt gehad en wanneer de bevruchting is. Maar het kan alle kanten op en je weet het zeker over 11 dagen ofzo....

7. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Hahaha ja precies, dan kan je het vanaf nu goed gaan bijhouden ;)

Je hebt helemaal gelijk.. kon je soms maar eens in je lichaam kijken hé!! Ach ja.. nog maar een dikke week te gaan;)

8. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Vanavond 1 druppeltje bloed op wc papier gespot, verder helemaal nix......

9. Alita

Alita Niet meer actief

dat is vreemd dan he!!!

10. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Jep! En moet zeggen dat ik niet helemaal fit ben.. vlagen van misselijkheid (met name in de avond), maar ik ben ook verkouden.. dus ga er maar vanuit dat het daarmee te maken heeft, maar echt lekker voel ik me niet...

Grrr.. waren de dagen maar om

11. Alita

Alita Niet meer actief

mm ja zo snel al klachten zou snel zijn en daarbij kan het net zo goed zijn van de ongi die gaat aankomen maar het kan ook van een eventuele zwschap zijn!!
    Ik heb tijdens de bvperiode wel een paar keer getest omdat ik erg misselijk was en niet ongi werd maar helaas vals alarm!!

Hou me op de hoogte ......nog een paar dagen maar!!

12. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Hier nog geen duiveltjes te bekennen... ook nog niet echt de ongipijn gehad, die ik altijd heb. Gister had ik ff pijn en dacht ik dat ze doorkwamen, maar nog niets gezien! Zal mij benieuwen... eerste cyclus 30 toen 27 en nu....???

13. Alita

Alita Niet meer actief

oeeh spannend he!!

14. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Jep zeker! Maar ik ga der maar gewoon vanuit dat ik ongie word... dan kan het alleen maar meevallen. De vraag is nu alleen, wanneer??:p

15. Alita

Alita Niet meer actief

ppff ja dat is nu ***!! Alleen maar afwachten nu is wat je kunt doen!! Ga je al testen of wacht je nog even?!

16. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Ik heb stiekem al 1 testje gedaan, maar was nega.. vandaar ook dat ik gewoon maar denk dat ik ongi word. Vrijdag wil ik er nog een testje tegen aan gooien en als die nega is... dan wacht ik het gewoon maar af :)

17. Alita

Alita Niet meer actief

mm nega is niet zo leuk natuurlijk!!! Zou gewoon afwachten testen kun je altijd nog!!!

18. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Ja dat is waar, maar ik ga vrijdag naar Groningen (mn moeder opzoeken) en mocht ik wel zw zijn dan wil ik het graag vertellen... en zo vaak zie ik mijn moeder niet, vandaar vrijdag nog 1 testje :)

19. Alita

Alita Niet meer actief

aah ja dat zou leuk zijn, maar in principe had je nu al positief moeten testen aan je cyclus te zien dan...maar je bent nog niet ongi is altijd goed!!

20. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Ja ergens denk ik dat ook, maar je leest ook vaak dat vrouwen laat positief testen.. nu ga ik daar niet van uit, maar je weet het niet. Ik wacht het wel af :) Voor hetzelfde geld heb ik nu een langere cyclus......

Deel Deze Pagina