Lichtbruin verlies na eisprong?

Discussion in 'Zwanger worden' started by women21, Oct 30, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. women21

women21 Bekend lid

Aug 13, 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    up!

2. milagros

milagros Lid

Nov 2, 2009
    26
    0
    0
    Nederland
    Helaas, hier zijn de duivels nu echt doorgebroken... Aan de ene kant een mega teleurstelling, aan de andere kant weten we waar we aan toe zijn en kunnen we weer flink aan de klus voor de 6e ronde..
    Ik hoop dat jullie wat beter nieuws hebben!!

3. women21

women21 Bekend lid

Aug 13, 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Hey meiden,

Ik heb nieuws.. ben ong geworden vrijdagochtend!
    Donderdagnacht op vrijdag erg k*t geslapen.. het spookte steeds door mijn hoofd, ik dacht ong te worden. Vrijdag ochtend ging de wekker en ik naar de wc. Er viel wat uit dat zo'n plons maakte dat ik ff ging kijken wat het was... echt een giga bloedstolsel van zeker wel 2/3 cm. Daarna veel helder bloed verlies. Zou het misgegaan zijn?? Dit was wel het eerste wat door mijn gedachte ging.. en vriendin zei het ook... VMK??

Nja we kunnen nu weer verder. Die avond samen met vriendlief veel films gehuurd en met dikke pot Ben en Jerry's ijs voor de buis gehangen:)....

4. Alita

Alita Niet meer actief

Oeh women...jeetje meid denk je echt dat het een mk is geweest? Heb je dan ook niet onwijs veel krampen normaal? Zeker bij zo`n groot stolsel? Volgens mij moet je het dan echt wel merken hoor....hoop voor je dat het geen mk was meid!!!

5. women21

women21 Bekend lid

Aug 13, 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Dat weet ik dus niet, maar dat vermoed ik omdat ik nog nooit zo'n stolsel heb verloren... die dag daarvoor had ik wel al krampen enzo... Het is gewoon een beetje dubbel :)

6. Alita

Alita Niet meer actief

maar zo`n groot stolsel had je al iets langer zwanger moeten zijn en had je ook positief moeten testen hoor...ik denk niet dat je zwanger was maar ik ben geen dokter natuurlijk..
    Heb iets voor je opgezocht meid, ik las dat de feotus bij 8/10 weken zo groot is....zou e toch al eens positief moeten hebben getest...kun je niet je huisarts bellen en vragen

Hoe voel je je nu

7. women21

women21 Bekend lid

Aug 13, 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Nja weet je ik voel me verder wel heel erg goed. Thnx dat je het voor me hebt opgezocht! ;) Het was ook maar een vermoeden aangezien ik het verder nooit gehad heb, vandaar mijn vraag naar jullie toe.. maar ik wil er niet te zwaar aan gaan trekken hoor! Want dan ga ik mezelf alleen maar weer gek zitten maken... evengoed bedankt meid :)

8. Alita

Alita Niet meer actief

He hoe is het meid!!!
    Ik ben ook ongi sinds vandaag!! Balen maar op naar ronde 2!!!

9. women21

women21 Bekend lid

Aug 13, 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Aaaah dat is inderdaad wel balen!! Ach nu heb je weer nieuwe ronde nieuwe kansen ;) hopen dat het nu snel raak mag zijn! Wel kwaaltjes gehad??

Hier gaat het eigenlijk wel goed... ben er voor mijn gevoel minder mee bezig :) opzich wel fijn :p! Het is nu maar gewoon klussen en we zien het wel!

10. Alita

Alita Niet meer actief

he hoe is het?!

Share This Page