Hej meiden Ik heb 15 maart mijn pregnyl gezet, en had 16 maart mijn eisprong. Nu is het zo dat ik altijd 3 dagen voor nod bruin verlies / roze heb bij afvegen en dan ongesteld ben. Nu heb ik tot op heden geen bruinverlies gezien, en morgen is mijn nod. Testje gedaan vandaag en die is negatief. Is er nog hoop voor mij deze maand?
Tuurlijk! Je kan pas 14 dagen na je eisprong voor het eerst testen. Bij veel vrouwen is er pas op of net na nog een positieve test te zien. Geen bloedverlies is een goed teken.
Ja morgen is het precies 2 weken geleden oooh ik ben zo benieuwd hihi hopelijk krijg ik in de loop van de week een mooie test
Ik duim voor je! Ik had op nod een HEEL licht streepje; pas dagen later werd ie duidelijker en toch zwanger
Dank je wel Ik had deze maand 5 follikels, dus echt een hele mooie kans deze maand. Ik heb nog steeds geen bruin verlies. Wel een drupje roze gehad met veel slijm (doorzichtig) Heel anders dan mijn andere cyclussen. Ik wordt gek van die onzekerheid hihi Nou nog eventjes wachten )))