Hoi meiden, Even een vraagje, Ik had dit weekend (5 dagen nadat ik denk dat ik mn ei gevoed heb, weet het niet zeker) een dag bloedverlies (een inlegkruisje was meer dan voldoende). Nu is het al een paar dagen licht-bruin, geen bloed Ben ik nu ongi geworden? Was het een innesteling? Heb sinds gister ook last van mn onderbuik... Iemand die het weet?
Hoi wup.Ik kan het natuurlijk niet garanderen,maar bij mij was dat 2 jaar terug hetzelfde en ik was toen WEL zwanger. Ik hoop dat je er iets aan heb! Groetjes Linda
Ik heb geen antwoord voor je, sorry. Maar wel hetzelfde. Ik had vorige week donderdag, vermoedelijk 5 dagen na mijn ei, wat bruinverlies, heb ik nog nooit gehad middenin een cyclus. Nog even afwachten dus... (zie banner)
Ik ben altijd heel onregelmatig, dus wanneer ik nu precies ongi zou moeten worden weet ik niet. Ik denk dat ik er over 1,5 week ofzo maar eens een testje tegenaan gooi
Ik heb ook gisteren een paar druppeltjes oud bruin bloed ofzo verloren en vandaag 2 druppels ofzo maar dat was het ik hoop dat het iets goeds betekend maar omdat ik nogal erg onregelmatig ben sinds een jaar blijf ik nog wachten met testen heb als laatst op 24-04 mijn menstruatie gehad dus ?
Bij mij is het nu volgens mij geen oud-bloed meer, maar gewoon hele donkere afscheiding. Ik hoop voor je dat het raak is tirtilisko! Ik ga over 1.5 een testje doen denk ik. Hoop dat ik verder niet ongi ga worden! was 24-4 je eerste of laatste dag?
Hoi wup het was mijn eerste dag maar het heeft maar heel even geduurd en ook bruine vlekjes maar wel meer dan dit ik durf niet meer te testen ben te bang voor een negatief resultaat ik hoop dat het raak mag zijn (ook bij jou) laat je het weten als je hebt getest
Ik zou gewoon over een weekje of 2 ofzo testen. Je kunt beter iets later dan te vroeg testen. Ik had eerst echt het gevoel dat het deze ronde niet raak was, maar begin nu toch wel te twijfelen.
Ik ben ook van plan om over 2 weken ofzo te gaan testen ik hoop dat mijn menstruatie uitblijft en dat ik lekker zwanger ben... Ik weet ook niet wat ik heb maar heb voor het eerst een erg happy gevoel van netals of ik al weet dat ik zwanger ben maar ik ben op 25mei bij de gyn geweest (i.v.m ongewest kinderloosheid al een jaar) die heeft een inwendig echo gemaakt en zei dat er niets te zien was maar, ze zei dat het nog te vroeg kon zijn om iets te zien. Sinds dien is die blijschap wel verminderd maar niet helemaal over ik heb krampes in mijn onderbuik en aan de linkerkant van mijn onderbuik daar helemaal beneden krijg ik steeken en soms gewoon tijdens het liggen zitten erge steken in mijn.....! ik weet niet wat het kan zijn maar aan de andere kant denk ik toch echt dat ik me te veel bezighoud met het feit zwanger worden ik wil het veelste graag. Maar ik hoop dat het voor ons allemaal heeeeeeeeeeeeel snel raak mag zijn
Nee dat hebben ze niet gedaan, maar man die had al een paar maanden terug zo een test gedaan in turkije ik weet niet of het nu nog gedaan moet worden?
Als die goed is niet denk ik...ik weet het niet, geen ervaring mee eigenlijk. Ik denk dat we gewoon nog geduld moeten hebben..hoe moeilijk dat vaak ook is.
Ja je hebt gelijk we moeten gewoon blijven wachten en hopen dat het voor ons alle twee en voor iedereen met een kinderwens raak mag zijn. Veel succes meid, en ow ja laat het zeker weten als je hebt getest ok.
Hai, Ik heb dit ook elke maand. Het bruine bloedverlies begint bij mij altijd zo'n 4 of dagen na mijn ei en dat blijft dus aanhouden tot ik ongi wordt. Elke dag wordt het bruine bloedverlies een beetje meer en vervolgens krijg ik na een dag of 8 echt bloed. Dat reken ik dan als de eerste dan van mijn ongi. Meestal heb ik een lutheale fase van maximaal 12 dagen. Ik moet 5 juni weer naar de gyn en ik ga vragen of dit wel goed is want ik lees van enkele meiden hier dat dit kan duiden op een progesteron tekort waar makkelijk iets aan te doen. Ik zou zeggen, hou het in de gaten en bespreek het met je gyn als je daar weer naar toe moet. Veel liefs Nataly
Het word bij mij nu juist alleen maar minder. Heb sinds eergister dus ook pijn in mn buik, een heel drukkend gevoel. We wachten maar gewoon af....