hey, ik heb heel veel bloedverlies. Niet op 1 dag maar bijna elke dag een beetje. Mijn regels begonnen op 28 augustus en waren gedaan op 3 september. Nog 2 dagen een beetje bruinverlies en dan 3 dagen niets. In die drie dagen had ik slijmverlies en dus flink geklust. Daarna terug bruin en af en toe rood bloedverlies. Maar nooit echt veel, de hele dag door kleine beetjes. Nu heb ik ook 2 à 3 dagen (net zolang als het bruin-rood bloedverlies) af en toe steken aan de linkerkant vanonder in mijn buik. Ik weet echt niet meer wat denken en word er stilletjesaan moedeloos van. Ik ga ervan uit dat het terug wat langer zal duren eer ik zwanger ben (bij Keano heeft het 18 maand geduurd) dus dat geeft mij niet zo, maar dat mijn cyclus zo kl*te is ..... pffffff Iemand die mij wat kan helpen of ook ervaring hiermee heeft? Groetjes
heey ik weet niet zo goed wat ik er zeggen op moet maar ik begrijp wel dat je er moedeloos van word ben je er al voor bij de ha geweest ? want ik heb een kee gehoord dat er wat is voor zo een syclus waardoor je alsnog zwanger kunt worden ik wens je heel veel sucses en strekte liefs ancie p.s ik ken die bloedingen wel alleen had ik dat altijd toen ik nog aan de anticonseptie zat.
ik ga straks bij de gyn. Heb hem gebeld en alles verteld en hij neemt er mij bij! Echt een schat van een gyn. Hij zegt dat het echt niet normaal is. Hij gaat een echo maken en dan pilletjes voorschrijven om mijn cyclus te "vormen" helpt dit niet dan zal ik nog eens een curretage (kuising) krijgen. Pfff, zit er serieus mee dat het dan toch niet spontaan zal lukken. Maar zal toch blij zijn als ons 2de wondertje onderweg is, op welke manier dan ook!