Lichtbruine afscheiding

Discussion in 'Zwangerschap' started by samkids, Jan 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. samkids

samkids Niet meer actief

K*t, k*t, k*t, daarnet op het toilet zag ik dat ik lichtbruine afscheiding had. Als sneeuw voor de zon is mijn eetlust en goede humeur verdwenen. Kan de ogen wel uit mijn kop janken en ik zou het liefst naar huis gaan en ergens stil in een hoekje gaan zitten.

Morgenochtend weet ik waarschijnlijk meer, heb om 10.45 sowieso al een echo gepland staan. Ik kan de vk wel bellen, maar die kan toch niet eerder dan morgenvroeg een echo regelen waarschijnlijk. Ik kijk het maar even aan. Ga zo maar weer even naar het toilet. En al zou er geen bruine afscheiding meer zijn, dan blijft toch dat ongeruste gevoel. Heb ook wat meer krampen dan normaal sinds gisteren, vooral in mijn lies, een beetje een branderig gevoel. Shit zooi.

2. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

Oct 15, 2008
    497
    0
    0
    Die krampen die uitstralen naar je lies klinkt als bandenpijn en dat is juist een goed teken:)
    Heb je misschien hard geperst met ontlasting, sex gehad gisteren of vanmorgen?
    het kan aan zoveel liggen, bruin bloed is oud en heeft vaak niks te betekenen.
    Houd moed, het zit vast goed!
    Ik zie dat je het hartje ook al hebt zien kloppen, volgens de vk gaat het dan in 95%van de gevallen goed, das toch best een hoop he;)

3. samkids

samkids Niet meer actief

Hebben inderdaad bij beide echo's het hartje zien kloppen. Vk heeft ook gezegd dat de kansen op een geslaagde zwangerschap dan meer en meer toenemen. 95% is wel heel erg veel. Goed te horen.

Wat betreft sex gaan we voorlopig alleen even voor het handwerk omdat ik niet iedere keer daarna in de stress wil zitten als ik bloedverlies heb.

Dank je voor je snelle en geruststellende antwoord.
    *knuf*

Share This Page