hoge bloeddruk

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Fayy, Nov 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fayy

Fayy Niet meer actief

Goede middag,

Vorige zwangerschap was mn bloeddruk 140/90 natuurlijk wat te hoog maar als dat zo zal blijven zal ik onder de gyn moeten lopen, helaas kreeg ik een miskraam.

nu weer hartstikke gelukkig zwanger en vanavond een echo en als die goed zit ben ik veel verder dan de vorige keer! dus het is vandaag een spannend dagje voor me!
    toenet wel al een intakegesprekje gehad en me bloeddruk was nu 140/100 en als dat vanavond nog zo is word ik aangemeld bij de gyn.
    140/100 klinkt echt heel hoog en t baat me ook veel zorgen.. en ik 1 van jullie heeft mij een keer gezegt de vorige keer.. dat ik met een hoge bloeddruk eerder heen moet gaan zodat ik nog even lekker kan zitten en ontspannen.. maar dit x voelde ik me erg op me gemak niet in de zenuwen of wat dan ook en toch een hoge.. misschien toch onbewuste zenuwen.

zit ik erg in gevaar met me zwangerschap?? :(

2. Fayy

Fayy Niet meer actief

wou even zeggen dat me bloeddruk net 120/80 was!!

3. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

120/80 is een prachtige bloeddruk! misschien heb je een beetje een witte jassen fobie.....dat kan zonder dat je daar echt bewust van bent.
    Het is zowiezo verstandig om optijd te gaan om eerst even relaxed te zitten. Ik hoop voor je dat je bloeddruk vanaf nu zo mooi blijft!!

Fijne zwangerschap!

Imke

4. Fayy

Fayy Niet meer actief

Ja dit keer was ik weer niet echt ruim optijd maar nadat ik het kindje op de echo gezien had (zover wask nog niet geweest in de zwschap) wask helemaal blij en gelijk weg van de zenuwen enz. haha
    maar dan kan ik mooi bi jde verloskundige blijven ipv het ziekenhuis. hihi
    bedankt voor je reactie!

Groetjes fayy

Share This Page