Wie van jullie heeft IUI met hormonen gedaan en slikt ook medicijnen voor een depressie/angststoornis. Hadden de hormonen van de IUI invloed op je stemming? Hoe is dat gegaan in combinatie met de medicijnen? Of heb je er juist voor gekozen i.o.m. de gyn om toch voor IUI zonder hormonen te kiezen? Graag ervaringsverhalen?
Ik slik nu lexapro, maar ga over op citaprolam of zo. Een vriendin van mij gaf aan dat je je ook kan laten doorverwijzen naar de poppoli. http://www.lkpz.nl/docs/lkpz_pdf_1355945192.pdf Misschien laat ik dat wel doen.
Ik zie dit topic nu pas staan... Hier geen IUI maar ICSI, maargoed, weet niet of het veel uitmaakt. Ik gebruik nortrilen, een antidepressivum. Zat voor de eerste ICSI vrij laag in dosering en het ging wel goed dus ik wilde liever niet omhoog, ik zou namelijk bijna zwanger worden! (HA!) Van het spuiten had ik weinig last, en ik dacht toen nog dat ik er echt makkelijk door heen rolde. Toen kwam de utrogestan... Wat een ellende, ik vloog van laag naar nog lager. En toen ook nog de uitkomst, niet zwanger. Ging het 3 weken eerder nog prima, na de testdatum was ik een compleet wrak. Ben toen meteen in dosering omhoog gegaan en trok weer wat bij, tot de eerste cryo poging, waar het weer compleet misging met de utro. Heb het maar 4 dagen gebruikt, beide cryo's waren niet goed ontdooit, maar het is nauwelijks bijgetrokken, ondanks dat het nu al 2 maanden geleden is. Ik wil liever niet meer omhoog in dosering, maar hou mn hart vast voor de volgende ICSI, en vooral wat er gebeurd als het weer niet lukt. Hoewel het bij iedereen verschilt zou ik echt énorm afraden om IUI (of IVF, ICSI wat dan ook) zonder antidepressiva te doen. Zorg dat het ZH weet dat je ze gebruikt, en anders zou je altijd via de huisarts een consult met een psychiater kunnen aanvragen, die hebben er goede kijk op.