even mischien een stom verhaal maar ik heb al een paar dagen rare buikkpijn. Nu ging ik vandaag met mijn moeder naar de winkel en dacht even voor de zekerheid ik zal maar een tampon gebruiken. Nu kom ik thuis en ga meteen naar de wc om te kijken en zit er echt een minimale soort van afscheiding die een beetje lichtbruin-geel lijkt. Wat kan dit zijn? Had eigenlijk vorige week vrijdag/zaterdag ongesteld moeten zijn. xxxxxxx
Waarom gooi je er niet een testje tegenaan, dan weet je het meteen zeker! Je bent al een week overtijd toch?! Gewoon doen! Succes!
ja ik had vorigeweek een test gedaan en deze was negatief. ik hoop het allemaal heel erg maar wil mezelf niet gek maken snap je ik weet het niet meer. ik heb zoveel klachten dat ik zwanger zou kunnen zijn maar ik ben bang dat ik het me allemaal inbeeld, ik wacht denk ik nog even af en anders ga ik deze week wel weer een testje doen. dank je. xxxxxxx
Ik heb het ook. Afgelopen donderdag had ik ongie moeten worden en sinds vandaag bruine afscheiding. Ik had afgelopen zaterdag getest maar die was negatief. Heel appart.
Ik wil je niet ontmoedigen maar ik heb hetzelfde gehad, op mijn NOD had ik bruine afscheiding, heel licht de dag erna helaas negatief getest en nog twee dagen bruinverlies gehad en na drie dagen mega-ongie! Maar het kan ook een zwangerschapsteken zijn, heb ik natuurlijk allemaal uitgezocht en stiekem gehoopt! Succes
ongi! door naar de volgende ronde. Ben wel blij want ik voelde me erg raar nu maar hopen dat ik volgende week weer alvast kan gaan oefenen. xxx