Lichtbruine/cremige afscheiding, pffff stress!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mirtje, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirtje

Mirtje Actief lid

20 aug 2006
    235
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

Pffff, hier was het even stress vanaf gisteravond...Ik had lichtbruine afscheiding in mijn onderflap...En telkens met afvegen lichtbruin/cremige afscheiding, vandaag...Ik was even helemaal bang!

Maar kom net bij de dokter(1 van de weinige HA in NL die nog bevallingen doet) vandaan, hij heeft gevoeld. Baarmoeder komt al keurig boven schaambeen uit, komt al tot moeilijk latijns woord....Dus groeit! En geprobeert het hartje te luisteren! Die kleine lijkt nu al op zijn vader, telkens snel wegzwemmen...Maar ik heb hem heel eventjes mogen horen en weg was die weer... De dokter hoorde al eerder een plopje zei die later en dat betekende dat ie gauw weg zwom....

Herkennen jullie die afscheiding?
    De dokter zei dat ik me geen zorgen hoef te maken zolang het geen helder rood bloed is....

Liefs Jammie

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Fijn dat alles goed is met jou en de baby! Niet meer stressen, maar genieten meid! ;)

3. Mirtje

Mirtje Actief lid

20 aug 2006
    235
    1
    0
    Zuid-Holland
    Dank je Minyaweth! Ik dacht, pfff heb ik de 12 weken gehaald en dan gaat het precies mis.....

4. arielle

arielle Actief lid

27 jun 2006
    355
    0
    0
    ja die afscheiding is heel herkenbaar en betekent helemaal niets.
    Het hoort er gewoon bij. Er zijn ook vrouwen die dit heel hun zwangerschap hebben dus niet meer stressen daarover!
    groetjes ARielle

5. Babe

Babe Actief lid

20 aug 2006
    191
    0
    0
    Ik heb het tussen de 6e en de 8e week gehad. Daarna niet meer. Het is inderdaad oud bloed wat je afscheiding kleurt. Ik schrok me ook te pletter maar ik ben na 40 weken bevallen van een prachtige zoon dus het kan geen kwaad zolang het niet gepaard gaat met heftige krampen en rood bloed.

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nou meid, ik ben dus een van die vrouwen die dit heel de zwangerschap door hebben. en vrolijk word je er niet van. ik heb nu zelfs 1 keer in de week bloedverlies, en volgens de gynacoloog heb ik een gevoelige baarmoedermond, waardoor ik het rustig aan moet doen.
    dat is denk ik ook wat je moet doen, een beetje rustig aan.
    groetjes

7. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    yup had het ook..

Deel Deze Pagina