Haaruitval?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Minyaweth, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik word er knettergek van! Ik hoef nog maar met mijn handen door het haar te gaan en ik heb flink een paar haren tussen mijn vinders. Borstelen net zo... Ik zie ze gewoon omlaag dwarrelen... Ook als ik het elastiekje uit mijn haren haal; 1 grote haarbende!
    Het is nou op een punt gekomen waarbij ik het écht niet meer leuk vindt! Het is 1 grote harenbende hier..... :(
    Hoort dit bij de zwangershap en hebben misschien meer mensen hier last van? Of is het toch wat anders.....

2. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Ik heb dat bijna 9 maanden gehad na mijn bevalling van Damiën.
    Helaas hoort dit gewoon bij de zwangerschap.
    Ik verloor ook hele plukken....en op een gegeven moment was ik echt m'n hoofd aan het onderzoeken op eventueele kale plekken hihi
    Gelukkig kan ik zeggen dat ik er totaal niet kaal van ben geworden ;)
    Wel merkte de kapper op dat ik allemaal nieuwe haartjes kreeg....tja....gelukkig komt het weer terug :D
    Daarna is het opgehouden....pas geleden had ik er weer last van en het lijkt nu weer over....zal vast wel weer terug komen maar ach....het stopt ook weer vanzelf ;)

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ojee... En ik heb al zo weinig haar van mezelf... (heel dun haar)
    Grrr... :evil: :)

4. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik heb juist het idee dat ik veel minder haaruitval heb dan normaal. Heb een veel vollere bos dan voor ik zwanger was!

5. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Kheb nu tijdens de zwangerschap wat dikker haar gekregen en weinig uitval.
    Je hoort wel regelmatig dat je na de zwangerschap last kunt hebben van haaruitval...

6. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    hier nog een met haaruitval..

sta ervan te kijken dat ik nog niet kaal ben :)

ach ja je doet er niks aan, dus ik maak me er ook niet meer druk om..

na de bavlling zien we wel weer wat er gebeurt met me haar. ;)

7. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    Ja ik heb het ook hoor! Je leest overal dat je tijdens je zwangerschap juist een flinke bos krijgt , maar bij mij is het ook precies omgekeerd! Gelukkig heb ik wel heel dik haar van mijzelf dus dat scheelt...volgens mijn kapster kotm het na de bevalling weer helemaal goed..ze heeft m´n haar afgelopen week wel een flinke opknapbeurt gegeven..lekker gewassen en een masker erin en daarna geverfd en weer geknipt.

8. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Ja sinds de laatste week valt het steeds meer uit. Gelukkig heb ik krullen en zal je het niet direct zien maar ik hoop dat het binnen de perken blijft.

9. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Pfff... mijn haar ziet er ook echt niet uit! Slappe bende... :cry:
    Ik denk dat ik binnenkort ook maar eens lekker naar de kapper ga en mijn haar een flinke opknapbeurt laat geven! Ik had ook al gelezen dat je haar tijdens de zwangershap voller word en minder uit zou vallen, dus ik was al helemaal blij! Is dit even een kleine tegenvaller zeg :)
    Ach ja, zolang ik maar niet kaal word!!! :)

10. nicci83

nicci83 Bekend lid

10 jul 2006
    591
    0
    0
    hier ook hoor, pff wordt er gek van :rolleyes: maar naar mijn idee is het al wat minder geworden dan een paar wk geleden.. gelukkig!

11. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Hier ook! Vreselijk die haaruitval! Het is naar mijn idee wel wat minder aan het worden nu gelukkig.. Ben ook geswitched van shampoo enz. En ik verf nu mn haar met natuurlijke verf van De Tuinen.

12. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

dat heb ik dus gelukkig ook, een hele grote bos krullen. maar die haaruitval vindt ik echt niet leuk....
    ik hoop dat het dan na de bavelling, ook weer heel lang niet uitvalt ;) dus alles precies omgekeerd.
    \
    gek he bij de een zo en bij de ander zo

Deel Deze Pagina