lichtbruinige afcheiding

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door frummeltje31, 7 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Hey,

Even een vraagje. Sinds gisteren heb ik een wat zeurderige pijn onderin mijn buik (beetje menstruatieachtige pijn) en is mijn afscheiding ietwat lichtbruinig geworden?

Kan dit kwaad? Of komt dit door het groeien van de baarmoeder? Ik heb zaterdagavond wat moeite moeten doen om mijn ontlasting eruit te krijgen, dus daardoor had ik wat lichtroze afscheiding, maar dit was na het afvegen gewoon weg.

Vandaag heb ik ook nog wat last van die zeurderige pijn, maar niet zo erg als gisteren. De afscheiding is nog steeds heel lichtbruin, maar wordt verder ook niet erger. Ook heb ik een beetje een gevoelige onderbuik.

Ben nu in mijn 18e zwangerschapsweek...

Neem aan dat dit gewoon het groeien van de baarmoeder is en dat het geen kwaad kan maar wilde het toch even vragen, :)
    Groetjes, Denise

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Denise,

het kan inderdaad geen kwaad hoor. Het zal inderdaad de groei van je baarmoeder zijn of de prikkeling nog die je baarmoeder heeft meegekregen van de druk van het ontlasten zaterdagavond. No worries.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina