Hoi allen, Ik ben 4 weken zwanger. Als alles goed gaat, zou ik wel graag weer met Moeders voor Moeders willen meedoen. Ik weet alleen niet hoe ik het voor onze oudste kinderen geheim moet houden. Ze zijn 8 en 5. Vorige keer (6 en 3) heb ik gezegd dat er schoonmaakmiddel in de flessen zat. Ik heb ze een keer laten ruiken, en dat vonden ze zó vies, dat ze er verder uit de buurt bleven . Maar later, toen ze wisten dat er een brusje kwam, hebben ze wel meegekregen wat het was en waar het voor diende. Ik kan dus het schoonmaakmiddelverhaal niet nog een keer vertellen. De oudste gaat de flessen zeker herkennen, is een pientere dame. Ik kan zo één-twee-drie geen (praktische) oplossing bedenken. We hebben een vrij kleine badkamer, zonder afsluitbare kast. Ik zou het jammer vinden om niet mee te kunnen doen, aangezien ik een aantal dierbare vriendinnen in de MMM heb. Heeft iemand dit meegemaakt, of ideeën? Liefs!
Dan maar vertellen? Hier ook een vrij kleine badkamer, kon de flessen precies naast de droger kwijt, waskratje ervoor en je zag niks meer
Ik heb de kratten en flessen bij ons op de slaapkamer staan, en 1 fles staat in de badkamer. Misschien dat je 1 fles nog wel kan verstoppen?
Of discreet wegzetten in ieder geval... Ja, ik denk dat ik zoiets ga doen. Mocht de oudste vragen hebben, kunnen we haar wellicht het 'geheimpje' toevertrouwen.
Mss gewoon zeggen zoals het is? Dat je plas opspaart en inleverd zodat er medicijnen van gemaakt kunnen worden. Niet meer en niet minder. weet natuurlijk niet of dat bij jou werkt
Ja misschien het gewoon vertellen inderdaad.... Of de flessen verstoppen in jullie slaapkamer.. Kast/onder bed? En telkens dan de fles pakken..... succes! (en gefeliciteerd!!)
Ik heb de krat met flessen in de meterkast staan. En ik heb de witte kan in een mand boven de wc op plankje verstopt. Dit heb ik zo gedaan om te voorkomen dat onze visite het zou zien, en nu heb ik het zo gelaten. Hier ziet niemand dus dat ik flessen vul. Het is hier wel maar 3 stappen van de wc naar de meterkast.