Lichtbruinverlies week voor nod

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door yvonne1, 6 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yvonne1

yvonne1 Actief lid

14 sep 2011
    189
    2
    16
    NULL
    NULL
    Afgelopen 30 oktober had ik positieve ovulatietest.
    Sinds het weekend beurs gevoel borsten en vanmiddag wat bruinverlies, dit is echter nu weer gestopt.

Herkennen jullie dit?

2. yvonne1

yvonne1 Actief lid

14 sep 2011
    189
    2
    16
    NULL
    NULL
    Niemand? Inmiddels wel weer wat lichtbruinverlies echt super minimaal , gebruik inlegkruisje

3. Loesje83

Loesje83 Niet meer actief

Hoi Yvonne,
    Ik heb precies hetzelfde, heb waarschijnlijk ook rond die datum een eisprong gehad en nu ook wat lichtbruinverlies. Maar ik heb geen idee wat het betekent. Je leest wel eens wat over innestelingsbloedingen, maar of dit dat is....
    Ik wacht maar gewoon af tot volgende week en kijk of ik dan ongesteld wordt. Als dat niet zo is, ga ik een paar dagen later maar een testje doen.
    Als ik je banner zie, dan zitten we waarschijnlijk op dezelfde dag met onze NOD.
    Groetjes Loes

4. yvonne1

yvonne1 Actief lid

14 sep 2011
    189
    2
    16
    NULL
    NULL
    Wat toevallig zeg, erg spannend. Momenteel veel witte dunne afscheiding.. we wachten af

5. Y84

Y84 Bekend lid

3 nov 2012
    512
    0
    0
    Hoi!

Ik ben nu 3/4 dagen voor NOD, heb ook heel licht bruinverlies en wat krampjes... Spannend!!

6. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Ik heb ook net wat bruinverlies gehad, ook al een paar dagen last van buik en rug.. Mijn nod is over 10 dagen dus ben een beetje onzeker wat dit nu betekend..

7. Loesje83

Loesje83 Niet meer actief

Helaas Yvonne, ik ben vandaag ongesteld geworden.
    Ik hoop dat het bij jou wel een innestelingsbloeding is. Succes iig.

Deel Deze Pagina